SPLAT BLACKWOOD DİŞ MACUNU

Herkese Merhabalar,
Günümün yıldızı Splat  markasına ait special serisinden blackwood diş macunu. Neden yıldız olduğundan birazdan bahsedeceğim



Ben, malesef ki sigara, çay ve kahve bağımlısı biriyim. Evet evet ciddi bir bağımlıyım, bu saydıklarımı içmediğimde normal kişiliğimi kaybediyorsam düpedüz bağımlıyım.

Durum böyle olunca dişlerimin halini tahmin etmek zor değil. Yapısal bozukluğu yetmiyor gibi bir de sararttım onları bu maddeleri kullanarak.

Dişlerimiz yüzümüzün çok önemli bir parçasıdır, hatta bazen gülüşlerimizin bile önümüze geçebilir sararmış bir diş. Kim istemez ki inci gibi bembeyaz dişleri ?

Konudan uzaklaşmadan, bu diş macunu alıştığımız macunlar gibi ferah bir his bırakmıyor. Çok fazla köpürmüyor am dişleri on numara beş yıldız temizliyor ve rengini açıyor !!!

Gördüğünüz üzere siyah bir diş macunu, fırçalama esnasında gri bir renge dönüşüyor. Lavaboda herhangi bir leke yapmadı ki bazı diş macunları malesef lavabomda leke bırakmıştı

Hatta alt dişlerimden bir tanesi normal sıranın biraz gerisindedir. Genelde oraya fırça bile girmez ve haliyle bu durum da bu dişimin bir hayli benek benek lekelenmesine yol açtı. Geçenlerde ne göreyim ? Bu lekelerin yarısı gitmiş ..

Bu yorumlarımı şişirme, reklam gibi görebilirsiniz fakat yaşadığım durumu yazmasam olmaz, belki benimle aynı sorunu yaşayan kişilere de faydası olur ..

Aktif bileşenleri: Huş ağacı kömürü,tat verici stevya,biosol,aktif karbon ve ardıç ekstresi olan diş macunu SLS,alkol,renklendirici ve florür içermiyor.

Hem etkili hem temiz içerikli bir diş macunu istiyorsanız lütfen bir kez şans verin ve sabırla ürün bitene kadar kullanın.

Bazı tezcanlı arkadaşlarımız mucize bekler gibi iç beş kullanım sonrası '' Amaaaaan ne biçim bu hiç güzel değil '' diyerek tekmeyi vuruyor ürüne. Biraz sabır arkadaşlar biraz sabır :)

Çok severek kullandığım diş macunum malesef bitti ve Splat online sitesinde Pro-Whiter serisini gördüm kesinlikle alacağım

Ürünü temin edebileceğiniz yerler ; Watsons, Gratis, eczaneler ve online satış siteleri

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

  1. ben de artık sürekli splat kullanıyorum.. white plus da senin için iyi olur diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. White plus cok duydum, onu da bir deneyeyim cok tesekkurler canim

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.