MADAME COCO ALIŞVERİŞİM

Herkese Merhabalar,
Madame Coco'nun 20-24 Kasım tarihlerinde yaptığı %50 + %50 indiriminden ben de nasiplendim :)






Madame Coco ürünlerini genel anlamda beğeniyorum ve indirim dönemlerinde gerçekten alınası ürünleri var.

İndirimden kaptıklarım ve fiyatları ;
Fiyatlar ; 

Mini duş jeli : 1.72
Tüp krem serisi : 1.82

Çicek serisi vücut spreyi : 6.81
Argan serisi vücut peelingi : 8.44

 

Bir çoğu hatta sanırım hepsi tamamen ihtiyaç dışı alınsa da ihtiyacım olacak ürünlerdi :)

Daha önce miss charming serisi peelingini kullanmış ve memnun kalmamıştım. Gerçi bitmedi kullanmaya devam ediyorum. Yeni bir peeling arayışındayken argan özlü peelingi gördüm ve ilk izlenimim çok olumlu

 

Vakti saati geldiğinde hepsini yorumlayacağım :)

Sizin ektra önerileriniz varsa alınacaklar listeme memnuniyetle eklerim :)

Unknown

.

Nar Ecza

12 yorum:

  1. Çiçek serisinden gardenia'yı mutlaka dene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir diğer indirimde alınacaklar listemde olacak çok teşekkürler :*

      Sil
  2. aldığın hiç bir ürünü ziyan etmeyeceksin emin ol ben madame coconun vücut ürünlerine bayılıyorum hele arganlı peeling harika tabi çok ince taneli seviyorsan sevmezsin ama peeling yaptığı belli olsun diyenlerdensen çok seversin:) Güle güle kullan hepsini!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Derin'cim, Madame Coco'dan almadığım ürün kalmadı sanırım hepsi birbirinden güzel. Arganlı peelingi ilk kullanımda kendini göstermeyi başardı fakat miss charming peelingi aynı performansı gösteremedi malesef ..

      Sil
  3. tam olarak gratıs alısverısınde poset poset alısverıs yaptıktan sonra gorunce bı de bu standa bakayım dedım ama sonra elımdekılere bakıp durdurdum kendımı fıyat etıketlerını gorebılsem kesın bende alırdım ancak etıket yoktu herzmankı gıbı :) ıy ıoldu ıhtıyac dısı calısmaya dur dedım :)
    iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha gratisteki o kuyruğu görünce iki şubede de elimdeki sepeti bıraktım :) Aldığım zaten 3-5 parçaydı o kuyrukta havale geçirirdim :) Merak etme cococum yine yapar bir indirim :)

      Sil
  4. Bergamotlu duş jelini şiddetle öneriyorum :) Tam adı BERGAMOTE DE CALABRE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var var o da var :) coco'da tüm seriyi tamamladım sanırım

      Sil
  5. duş jelleri harika kokuyor ben de çok seviyorum..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi birbirinden güzel canım, miss charming peeling hariç. Sen de güzel günlerde kullan kuzum

      Sil
  6. Kokuları birbirinden güzel bende amber vücut losyonunu kullanıyorum sadece kokusu için aldım diyebilirim.Madam Coco'nun tek sevmediğim tarafı fiyatlar bazen farklı çıkıyor ve bunu kaç kez şahit oldum.Üstünde farklı yazıyor kasaya gidiyorum kasadaki bayan farklı söylüyor.İndirimsiz fiyatını söylese eşleşmiyor diyeceğim ama atıyorum 6 liralık şey 3 liraya düştüyse 4,5 lira diyor.Bunun haricinde bakım gruplarından çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım indirim zamanı genelde etiketleri değiştirmiyorlar sanırım kişisel bakım ürünlerinde. Ben kasaya gitmeden önce websitelerinden bakıyorum indirimli fiyatlara. Eğer taksitli alışveriş yaparsan fark ekleniyor ama tek çekimde fiyatlarda oynama olmuyor ya da ben fark etmedim :) Bir dahakine algıları açayım hele

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.