MEDİWELL MİGRAİNE THERAPY BANTLARI

Herkese Merhabalar,
Daha önce sizlere Mediwell tarafından bir paket aldığımdan bahsetmiştim. Bu pakette migren terapi bantları da vardı. Sizlerle bu bantlar hakkında biraz konuşalım istedim, migrenden dertli olanlar yazının devamını kaçırmayın

Ben bu ürüne mucize diyorum çünkü teyzemin kronik migren ağrısını 3 ilaç dahi kesmez camı çerçeveyi indirir. Mediwell bana bu ürünü gönderdiğinde umutsuzca teyzeme uyguladım ve teyzem hemen bloğuna yaz herkes bilsin dedi

İlk önce migrainre therapy ürününden bahsedelim,
Ürünümüz serinletici jel bant olarak üretilmekte
Kutuda üç adet bant bulunmakta, 8 saat serinletici özelliğe sahip
İçeriğinde ;
Holly yağı : serinletici etkiye sahiptir
Lavanta yağı : yatıştırıcı sakinleştirici etkiye sahip
Okaliptus yağı : kas ağrıları ve nevralijilerde kullanılır
Mentol : deri üzerinde soğuk etki yaratmakta ve analjezi olusşturmaktadır

Bantlarin en güzel özelligğ kullan at değil, poşeti içinde ağzı iki kere katlanmış olarak saklanabiliyor

İlk 15 dakika içinde teyzemin migrenini %70 azalttı ve teyzem bunu görünce bantı çıkarmamakta ısrar etti. Tam 2 saat çıkarmadı etkisini görünce en sonunda zorla cıkarttırdım ve ağrısından eser kalmadı. Aldığım dua da gününn bonusu oldu








Yukarıda gordüğünüz migren terapi bantı, üzerindeki filmi çıkarıp alttaki resimdeki gibi alına yapıştırıyorsunuz

Herhangi bir yan etkisi olmamıştır, kullanımı oldukça rahat ve pratik. Oral ilaçlardan çok daha iyi çünkü ilaçlar şifa olsa da yan etkileri fazlaca bulunmakta ve vücutta bir süre sonra bağışıklık kazanmakta malesef

Kirazlar ne alaka derseniz keyiften oturduk kiraz yiyoz :)
Akliniza takılan soruları sormaktan lütfen çekinmeyin.

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

  1. Bazen böyle pratik ürünler kurtarıcı olabiliyor =)
    www.ojecanavari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım ciddi bir kurtarıcı oldu

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.