Daylong Extreme SPF50+ Lotion - Güneş Koruyucu Losyon

Herkese Merhabalar,
Bilgisayarımın arızası ve kişisel yoğunluğum nedeniyle bloğumu bir hayli boşladım bunun için özür dilerim. Bugün sizlere benim gözümde mucize olan Daylong Güneş Ürünlerinden bahsetmek istiyorum



Yaz aylarında özellikle de güneşlendiğimiz zaman cildimizi güneş koruma ürünleriyle korumamız oldukça önemli. Güneş D Vitamini açısından ne kadar yararlı olsa da fazlası her zaman bizim için zararlı olacaktır. Zira hiçbirimiz güneşte kebap gibi pişip günlerce bunun acısını çekmek istemeyiz. hele benim gibi beyaz ve hassas tene sahip olanlar ekstra dikkat etmek zorundadır, zamanında özensizliğim yüzünden vücudum su toplamış ve acısı günlerce sürmüştü

Elbette güneş ürünleri seçerken dikkat etmemiz gereken unsurlar da bulunmakta. Bunlar;
SPF ve UVA değeri
Suya dayanıklı olması
Sivilce oluşumunu engellemek için su bazlı olması
Paraben içermemesi

Şimdi de sizlere Daylong Extreme Spf50+ güneş koruyucu losyonun özelliklerinden bahsedeyim
Ürün Özellikleri : Çok hassas yetişkin ve çocuk cildine özel güneş koruyucu losyondur. Suya karşı dayanıklı olarak formüle edilmiştir ve parfüm içermez. Suda vakit geçirildiğinde bile etkisini uzun süre koruyabilir. Cilde ferahlama ve serinleme etkisi verebilecek şekilde tasarlanmıştır. Parfüm, mineral yağlar ve alkol içermez.

Kullanım Şekli : Güneşe çıkmadan 20 dakika kadar önce uygulanan ürün suda uzun süre kalınması ve havlu ile vücudun silinmesi durumlarında kullanılması tekrarlanır.

İçerik :E vitamini ve Aloe vera içerir. Lipozomal sisteme sahip olan ürün, geniş spektrumlu koruma sağlamaya yardım eder ve parfüm içermez.

Hassas yapıdaki ciltlere özel geliştirilmiş olan DaylongExtreme SPF50+ Lotion 100 ml - Güneş Koruyucu Losyon, suya dayanıklı yapısı ve içeriği ile cildi zararlı güneş ışınlarından korumaya yardım eder.

Yoğun terleme ya da suya girdiğinizde bile etkisini korumaya devam eden bir üründür.

Her ürünü kullanamayan hassas ciltler için özel içeriğe sahip olarak tasarlanmıştır.



Ben malesef hala deniz sezonunu açamadım, ürünü dışarı çıkacağım zaman koluma bacağıma uygulama şansı yakaladım. Evet bu konuda başarılıydı fakat önemli olan uzun süreli güneşlenmedeki etkisiydi. Ürünü kuzenimde uyguladım ve arkadaşı acemice sürdüğü için dördüğünüz gibi ense ve sırtın alt kısımlarına ürün uygulanmadığından ciğer gibi yanmış. Sırttaki geniş alanda ise ürün kullanıldığı için güneşten zerre etkilenmemiş.

Hatta losyon sürülmeyen bölgelerde parmak izi dahi var :) Ürün kesinlikle vaadlerini fazlasıyla yerine getiriyor ve ödediğiniz her kuruşu da hak ediyor

Eğer sizler de bu ürüne sahip olmak isterseniz Turuncu Kasa sitesinden %35 indirimle sahip olabilirsiniz. Ürün yorumlarımda kesin hükümlü cümlelerden kaçınan ben; bu ürünü gözüm kapalı alın derim size

Unknown

.

Nar Ecza

7 yorum:

  1. oww çok fena yanmış güneşin zararı işte :-(( koruyucusuz çıkmamak lazım kesinlikle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canim, bu goruntu gines uruerinin onemini bir kez daha vurguluyor. Disari cikacagimiz zaman dahi kullanmamiz gerekli

      Sil
  2. Yepyeni bir güneş kremi seçiminde bulunacakken benim için iyi bir seçenek oldu, teşekkürler İlayda'cığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım öneride bulunurken keskin cümlelerden kaçınırım ama bu ürünün etkisini görünce gözüm kapalı önerebilirim, hatta yanılmıyorsam %40 gibi bir indirime girmişti

      Sil
  3. Merhaba ürün yüze de kullanılabiliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, ben yuzume de kullandim hicbir sorun yasamadim :)

      Sil
    2. Merhabalar, ben yuzume de kullandim hicbir sorun yasamadim :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.