ORİFLAME 2FX MASKARA

Herkese Merhabalar,
Bugün sizlere uzun süredir kullandığım, günlük makyaj için uygun olan ve makûl fiyatlı rimelimden bahsetmek istiyorum.





Fırça yapısı iki aşamadan oluşuyor. En üstteki siyah kapak daha doğal bir görünüm sağlamakta ve kılları biraz daha aralıklı. Gümüş renkli ise daha dolgun ve belirgin bir görünüm sağlamakta ve daha tok kıllardan oluşuyor. Ben tasarımın hikmetini tam çözemesem de iç içe geçmeli bir fırça.

İster ayrı ayrı kullanın ister iç içe geçmiş şeklinde kullanın, benimkisi tembel işi olan içe içe geçmiş haliyle uygulamak, eğer ayrı ayrı kullanırsanız tabii ki kirpikleri daha belirgin hale getiriyor




Burada kirpiklerime tek kat uyguladım. Bu resmi çektiğimde artık ürün bitmeye ve kurumaya yüz tutmuştu buna rağmen performansını beğeniyorum. Rimelin vaadi 9 kat hacim sağlamak tabi ki yok öyle bir dünya :)

 
İndirim zamanında uygun fiyata alınacak günlük kullanıma uygun bir rimel. Akma kokma dökülme yapmadı fakat temizlenmesi azıcık sorunlu tüm gözünüz komandoya dönüyor.


Herkese iyi bayramlar dilerim .. Sağlıcakla kalın.


Sipariş vermek ve kataloğu incelemek için ilgili linkler;


Unknown

.

Nar Ecza

6 yorum:

  1. Kuzum kirpikler tavan yapmış ;) performansı gayet iyi görünüyor gerçekten. Hep gözüme çarpan bir ürün katalogda ama kıl fırça diye es geçiyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feride'm oriflame rimellerini genel olarak begenirim ama bu rimel fiyat/performans açısından bende sınıfı ciddi farkla geçti

      Sil
  2. Bloğunu yeni keşfettim canım anlatımını da çok beğendim. Kirpiklerin mükemmel gözüküyor maşallah. :) Bu arada bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıııım, güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :) Hemen geliyorum canım

      Sil
  3. Kirpikleri çok güzel ayırmış tek tek ^^ keşke çıkarması zor olmasaydı, şans verebilirdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkarması zor değil aslında ama temizlerken malesef göz çevresine çok yayılıp kirletiyor :(

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.