MİMLENMİŞİM BEN A DOSTLAR :)

Herkese Merhabalar,
Ramazan ayında uyku düzenim öyle bozuldu ki .. Pardon düzen mi dedim ben ? :) Gece ile gündüzüm tam bir yer değiştirdi, bu saatte insanlar uyandı, makyajlarını yaptı, işe gitmek için yol aldı ve ben daha ancak uyuyacağım ..
Benim canım Seplalı'm Feridem, Feri'm beni mimlemişse davete icabet etmemek olmaz. Eh hadi kazamız mübarek olsun diyerek cevaplayalım sorularımızı ..

1) Bilgisayarının masa üstü görüntüsü ne?


Yıllardır masa üstümde bu çirkinler var :) Ah içimdeki çocuk sevgisi, bitmeyesice evlat sevgisi ahhh :)

2) Bir kafeye gittiğinde genelde ne siparişi verirsin?
Ben alışkanlıklarıma sıkı sıkıya bağlı biriyimdir. Bir mekân mı beğendim artık yerim orasıdır ta ki kendini bozana dek. Bu yüzden gittiğim kafenin müdavimi olduğumdan artık beni tanırlar ve direk demli şekersiz ve çay kaşıksız çayım ben sipariş vermeden gelir :)

3) Google da aradığın en son şey ne?
İktisat yüksek lisans öğrencisi olduğum nasıl da belli, en son döviz kuruna baktım. arkadaş bu dolar aldı başını gitti nolacak bunun hali :)

4) Mesajlaştığın ve konuştuğun en son insan kim? 
Finansbank mesaj atmış sağolsun, hiç unutmaz beni :) Ama bizimkisi platonik mesajlaşma :) En son sınıf arkadaşımla konuştuk telefonda sağosun kara haber vermekte üstüne yoktur ..

5) ve 6) Sinema ve Tiyatroya en son ne zaman gittin?
Sinemaya ramazanın ilk günü gittim. Bir adağım vardı çok şükür kabul oldu ve ben de çocuk esirgeme kurumundaki çocuklarımı sinemaya götürdüm.
Tiyatro valla ilkokulda mıydıııııım, orta okulda mıydıııııım bilemedim şimdi çok zaman önceydi

7) Hangi diziyi herkes izlemeli?
Bu tamamen zevk meselesidir fakat ben Poyraz Karayel ve Aşk Yeniden dizilerini çok severek izlerdim özellikle de o sarı ayvalar için :) Eh babalarının karizması da bonusu oluyor tabi :P

8) En son ne tür müzik dinledin?
Valla bu aralar Gülşen'in bangır bangır ile İrem Derici'nin değmezsin ağlamaya şarkılarına takmış durumdayım. Biri ağlak biri oynak eh ben de öyleyim neticede hem ağlarım hem oynarım :)

9) Seni en çok ne çıldırtır?
İşte şimdi zor yerden sordun bacım. 27 yıl 6 aylık ahir ömrümde bunu ben bile hala kestiremiyorum. Bir bakmışsın sinir küpü olunması gereken yerde kahkaha atmışım, bi bakmışsın en basit şeyde adamın canına okumuşum. Bu konuyu kestirmek biraz zor. İlle de birşey söyle derseniz valla giyimime saçıma başıma karışılmasına çıldırırım dilimi de fırıncının küreği gibi çıkarırım :)
 
10) Ne zaman uyanırsın?
 Belli bir saatim yok. Uykum bitince uyanıyom :)

11) İnternette ki ilk adın neydi?
 Adımın anlamı olan superisi olma ihtimali yüksek
 
12) Favori emojin nedir?
Önceden Messenger vardı ve orda çok güzel emojiler vardı ya hele şu yere yatıp gülenler mi istersin halay çekenler mi anam çok güzellerdi :)

13) Kedi mi ? Köpek mi?
Civciv hem de renklisinden

 14) Kuzey mi? Güney mi?
Karadenizli olarak tabiki de kuzey. Zaten güneyin sıcağında yapamam ben

15) İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?
Herbir şeyi, Türkiyem'de yaşamak isteyeceğim son şehirdir. Gezmek için bile 3 günden sonrası zehir bana ..

16) İstanbul'da en sevdiğin 3 semt?
Neden İstanbul ? Memlekette başka şehir mi yok ? Sevmiyom seni işte. Benim Bartın'ım Amasra'm seni döver bikerem
17) Kafanda genel olarak ne olur?
Bende kafa bi milyoooooon :) Öyle ki telefonum notlarla doludur 
 
18) Komedi mi dram mı?
Normal şartlarda korku filmi derdim hemi de en vahşetlisinden :) Ama bu ikisi arasından tercih yapacaksam komedi olsun, dram dram dram içim kıyıldı artık
 
19) Çay mı, kahve mi?
Offff demlik demlik çay, semaver semaver çay, bana çayı damardan verin o derece :) 
 
20) Bu soruları cevaplamadan öne ne yapıyordun? 
Seplalı'nın saç uzatma kürünü okuyordum :)
 
21) Bir sırrını paylaş.
Yekkk yeaaaa annem dedi ki ''söylediğin sırrın esiri söylemediğin sırrın eri olursun '' sööööylememmmm.
Niye söylim ? Napcan ? İlerde bana yol su elektirik olarak geri mi ödetcen ? Şantaj mı ? Tehdit mi ? Koz olarak kullanmak mı ? Yoksa masumane bir merak mı ? Söy-le-mem !!!! :)

Oh beaaa bitti vallaha, gelmeyen uykum bile geldi. Kızlar ben mim nun vav falan yapmıyom beğenen isteyen buyursun yapsın. Sonra kendinizi mecbur hissedersiniz filan hiiiç gerek yok.

Öperim hepinizi, sağlıcakla kalın ..

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

  1. super olmus! trabzonlu olarak kuzey ve cay cay cay cay cevaplarini cok begendim, aynı ben :):)

    kesiftagi etkinliginde instagramda takiplesmeye baslamistik. Bilgisayarima ancak kavustum ve blogunuzu da takibe aldim #129. siz de benimblogumu takibe alirsaniz cok sevinirim :)
    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || twitter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya çaysız olur mu hiç mesela şuan çok feci çaysadım :) Hemen takibe geliyorum canım benim ..

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.