KARMA ALIŞVERİŞİM

Herkese Merhabalaar,
Bayram indiriminde eminim birçoğumuz cebimizde delik açacak kadar alışverişler yaptık. Tamam kızlar kabul hepsi tamamen ihtiyaçtı :) Bakalım ben neler almışım gelin birlikte inceleyelim mi ?


Bu resim sizlere tanıdık geldi mi ? İndirime karşı koyamayan bayanların ortak profili dimi :)


Bu alışverişimi Cosmetica 'dan yaptım, biraz problemli bir alışveriş olmuştı benim için. Ojeler kırılmıştı ve tüm elim oje içinde kalmıştı, bu durumu instagram hesabımdan paylaştım ve firma hemen ilgilenip maduriyetimi telafi etti. Tüm alışverişim 31 Lira tuttu


Migros alışverişimden sadece bu ikiliyi aldım. Signal diş macununda termos hediyesi vardı kaptım tabii :) Fiyatlarını malesef hatırlamıyorum ama ikisini 15 Liraya aldım


Solda gördüğünüz rujları hem şahsen tanıdığım hem de instablogger olan arkadaşım Uzum Kusu
'dan hepsini 35 Liraya kaptım.
Sağ taraftaki karma alışverişim ise Emily nude göz kalemini tesadüfen gördüm 1,5 Liraya aldım
Xp mat rujlarını çok aramıştım ve sonunda buldum 03 numarasını aldım 5 Lira
Beyu power volume maskara benim vazgeçilmezimdir onu da %30 indirimle 35 liraya aldım
Güneşten cildimi korumak için yüz kremi arayışındaydım benrinin spf 50 faktörlü kremini gratisten 10 Liraya aldım
Yine gratisten Ultimate datangler düğüm açıcı tarağın da seveni çok olunca 12 Lira gibi bir fiyata aldım ve kızlar gerçekten tavsiye ederim


Kaşlarım için uzun süredir bakım yapıyorum ve istediğim sonucu kırk türlü yöntem denesem de hala elde edemedim. Bu durumu instagramda paylaşınca aloe vera jeli ve kayısı çekirdeği yağı kreminin çok iyi geldiğini söylediler
Gratiste bu aloe vera jelini görünce denemek istedim bakalım %99 saf içerikmiş ama pek inanamadım çünkü 360 Ml olan bu ürünü indirimle 15 liraya aldım
Mecitefendi kayısı çekirdeği yağı kreminin de küçük boyunu 7 Liraya aldım


Bunları paylaşmasam olmazdı :) Şımarık mağazalarını duymuşsunuzdur hemen her ilde vardır. Samsun'da %50 indirim olunca işaret parmağımdaki yüzük ve diğer tüm yüzükleri sadece 0,50 kuruşa aldım şaka gibi :)
Orta ve yüzük parmağımdakileri de komşumuzun açılışından 6 liraya aldık
Geçici dövmeler de yine şımarıktan alındı ve 2,5 Lira


Yine bir şımarık alışverişi .. Hepsinde %50 indirim vardı
Soldaki küçük kolyeler 2.5 Lira
Ortadaki büyük kolye 7,5 Lira
Küpe 2,5 lira
Küçük topuz süngerine gerçekten ihtiyacım vardı 1 Lira olunca almıyahhh mı :)


Malesef nailart konusunda çok yeteneksiz biriyim, insanlarda görür içim giderdi. Belki de yeteneksizliğim yeterli malzemem olmamasından kaynaklanır dedim ve Ojelik'ten bu ürünlerin tamamını 35 Liraya aldım. Sitenin instagram hesabı da var

bu post benim için çok iyi oldu, yazımı yazarken 3-5 diyerek ne kadar açıldığımı fark edip sıkı bir diyete girmem gerektiğini fark ettim :)

Ha buarada, kredi kartımı atm afiyetle yutunca diyet düşüncem de desteklenmiş oldu, şiddetle tavsiye ederim yutturun kartlarınızı :)

Unknown

.

Nar Ecza

10 yorum:

  1. Aloe Vera jeli merak ettim yazısını bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fistigim Aloe Vera jeli her derde deva goruluyor arastirdigim kadariyla yazisini detayli olarak yazacagim

      Sil
  2. Ne güzel yazmışsın son noktasına kadar zevkle okudum :) Hepsini güzel günlerde kullan canım, bu alışveriş çılgınlığı hastalık resmen ihtiyaç olsun olmasın dayanamıyor insan fena çok fena :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum hem de öyle bir hastalık ki tedavisi de yok ellaaam :) Valla ihtiyaç diyerek gidip de bunu başaranın alnından öperim :)

      Sil
  3. Kuzum hariKa hepsini güzel günlerde Kullan valla ! hem burada şımarıK nie yoK Ki :( görüşürüz öptüm
    r

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şımarığın hemen her ilde şubesi var diye biliyorum, orda şımarık yoksa burda İlayda var beybim istemen yeter :*

      Sil
  4. baya bi alışveriş yapmışsın canım güle güle kullan hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sedoşum sorma vallahi alırken bu kadar çıldırdığımın farkında değildim. Umarım gülerek kullanabilirim bu iflastan sonra :)

      Sil
  5. ben istanbul dışında olduğum için neredeyse hiç bir şey almadım bu sefer sadece gitmeden bir seyahat diş macunu ve şişe seti almıştım o kadar.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim. Sozde ben de hic birsey alamayacaktim :( İyi ki İstanbul disindaymissin

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.