TERESON TER ÖNLEYİCİ LOSYON

Herkese Merhabalar,
Bloğumu çok boşladığımı biliyorum, nihayetinde okul telaşım bitti ve kısmetse bol bol buralardayım dedikten sonra yaza damgasını vuracak bir ürünle karşınızdayım sıkı durun !! :)


TereSon gerçekten adının hakkını veren bir ürün. Sizlere kısaca ürün hakkında bilgi vereyim. Ürünümüz 50 Ml fısfıslı bir şişede rengi ve yapısı su gibi yalnız hafif bir ilaç kokusu var.

Ürünümüz el, ayak ve kol altı bölgesine uygulanıyor. Başka bölgelere uygulanıyor mu bu konuda fikrim yok. Ürünümüzü gece yatmadan önce kullanacağımız bölgeyi su ile yıkayıp temizledikten sonra ben bir fıs sıkıp parmağımla kalan bölgelere yaydım ki ürün israfı olmasın :)

Sabah kalktığımızda ürünü kullandığımız bölgeyi tekrar su ile temizliyoruz ve bu işlemi ger gece terleme durana dek tekrarlıyoruz, bu süre bende ortalama 3 gün sürdü.

Terlemeniz durduktan sonra ürün kullanmayı durduruyoruz ta ki tekrar terlemeye başlayana kadar. Yaşadığım yerde havalar genel olarak kapalı ve serin olduğu için bendeki etkisi ortalama 10-12 gün kadar sürdü. Gerçekten de bu süre zarfında bir damla terleme olmadı.


Ürünle birlikte size prospektüs benzeri bir kullanma klavuzu da geliyor ve yan etkileri olarak yanma, kızarma, kaşıntı gibi etkileri olabileceği yazsa da bu durum bende olmadı, zaten öyle narin bir tenim de yoktur :)

Kısacası üründen gerçekten çok çok memnun kaldım ve bittikçe alacağım herkese önerebileğim kadar başarılı.

Unutmadan, yorumlarım bendeki etkilerine dayanarak yazıldı, sizlerden ricam ürün yorumlarında bahsi geçen ürünün kalitesini belirleyen etmenlerde yaşadığınız şehirden içtiğiniz suya kadar etkili olduğunu unutmayalım. Örnek vermem gerekirse memleketim şuan yaşadığım yerden çok daha nemli ve sıcaktır, bu sebeple daha fazla su tüketirim ki tüm bunlar terlemeyi artıran sebeplerdir.

Dolayısıyla, muhtemelen bu ürünü memleketimde kullandığımda etkisi daha geç ya da daha kısa süreli olacaktır. Normalde ürün yorumlarında zaten farklılıklarımız bulunmakta, bana iyi gelen size, size iyi gelen de bana iyi gelmeyebilir ..

Eğer ürün hakkında daha fazla bilgi almak ya da sipariş vermek isterseniz Tıklayın

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

  1. Kuzum ne güzel anlatmışsın ayrıntılı ayrıntılı. Alcam bu üründen bende. Genelde herkes memnun. Yazan ellerine sağlık kuzum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Feride'm. Elimden geldiğince detaylı anlatmak istedim ki akıllarda soru işareti kalmasın, kullanım hatası olmasın diye. Kolay kolay bir ürüne kefil olmam ama bunu gerçekten tavsiye ederim ..

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.