MEDİWELL İLE GELEN MUTLULUK

Herkese Merhabalar,
Yine geç yazılan bir yazıyla karşınızdayım .. Bir kaç gün önce Mediwell tarafından bir kargo almıştım. Bakalım neler gönderilmiş ?
 



En öndeki dudak kremlerine bayıldımmmm
Minik kutuları sayesinde tam çantaya atmalık ve her birinin kokusu muhtesemmm
Migren için terapi jeli ise tam teyzeme gore, migreni cami çerçeveyi indirecek kadar şiddetli geçiyor
Diğeri ise yetişkinler ve 2 yas ustu çocuklar için ateş düşürücü. İnşallah kullanmamıza hiç gerek kalmaz
Bu güzellikler için Mediwell' e çok teşekkür ediyorum

Türk firmalarının her zaman gönlümde ayrı bir yeri olduğunu sürekli dile getirmişimdir. Mediwell de Şanlı İlaç A.Ş bünyesinde olan bir markadır.

Firma hakkında bilgi almak için Tıklayın 

Mediwell ürünlerine eczanelerden ulaşabilirsiniz ..

Unknown

.

Nar Ecza

8 yorum:

  1. Dudak kremlerinin kutuları çok şıkmış :)

    YanıtlaSil
  2. o lipbalmlara bayıldım kış gelince peşlerine düşeceğimdir :-)) güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım inanır mısın benim dudaklarım hala kuru, ruj sürdüğümde resmen kabuk atıyor :( Sanırım bu ürün yazın da elimden düşmeyecek ..

      Sil
  3. Lipbalm kutularına bende bayıldım yalnız :) Güzel günlerde kullan canım :) Umarım ateş düşürücüleri kullanmanıza gerek kalmaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım lipbalm kutuları gerçekten çok hoş, çok teşekkür ederim. Umarım dediğin gibi ateş düşürücüleri kullanmamıza hiç gerek kalmaz canım. Allah hepimize sağlık sıhhat versin

      Sil
  4. Caniim gule gule kullan lip balmlar harika cidden! O atesdusurucu bantlar cidden ise yariyor malesef deneyimledim insani rahatlattigi da bi gercek ama soguk boyle cok iyi geliyor insana cidden umarim sen kullanmak zorunda kalmazsin migrenim olmasina ragmen migren bantlarini hic denemedim teyzenin de umarim agrilari cok olmaz hepsini gule gule kullan diyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Derin'im, çok teşekkür ederim canım. Lip balmlarla şuan biz de çok iyi anlaşıyoruz, yaz ayına rağmen dudaklarım kuru ve resmen dudak derisi topluyorum :( Ateş düşürücü ve migren bantlarını hala kullanmadık ve inşallah da kullanmamız gerekmez canım Allah herkese sağlık sıhhat versin. Çok öpüyorum seni :*

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.