LİMONİAN İLE GELEN GÜZELLİK

Herkese merhabalar,
Kore kozmetik ürünlerini sanıyorum duymayan kalmamıştır. Özellikle ten grubunda ben kore ürünlerini çok başarılı buluyorum. Limonian tarafından harika bir paket aldım gelin birlikte inceleyelim ..


Firma tarafından high-end touch fondoten + BB krem ve çeşitli numune ürünler gönderildi. Fondotenin tasarımı alışıldığın dışında, rulo başıklı bir mekanizmaya sahip ve yan tarafında ruloya ürün almak için bir tuş bulunmakta.

Rulo başlık olması hijyen açısından yoruma açık bir konu olsa da pratiklik sağlaması açısından iyi düşünülmüş.

Ürünün vaadlerini şu şekilde sıralayabiliriz;
1. Kızarıklık, akne ve pürüzleri tamamen kapatır
2. Roller ile ele bulaşmadan kolayca uygulanır
3. Altıgen yüzeyli parlatıcı ronaflair içerir. Bu sayede ince kırışıkları kapatır yüze her bakıldığında canlı bir görünüm sağlar
4. Cildi yoğun bir şekilde besler
5. UV koruma etkisiyle normal BB kremden çok daha fonksiyonludur.

Ürünü kullandıktan sonra sizlerle yorumlarımı daha detaylı bir şekilde paylaşacağım.
Eğer bu süreçte ürünü incelemek isterseniz Tıklayın

Ayrıca sizler için de limonian ile güzel bir sürprizimiz var, takipte kalın.

Ürünler için çok teşekkür ediyorum.

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

  1. Harikalaar, güle güle kullanın ^-^ Ürünlerin tanıtımlarını merakla bekliyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıııım çok teşekkür ediyorum, en yakın zamanda yorumlayacağım kısmetse :*

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.