LİMONİAN HİGH-END TOUCH FONDOTEN

Herkese Merhabalar,
Günün konuğu bir süredir severek kullandığım bb kremli fondotenim. Daha önce tanıtım yazısını şurada yazmıştım. Şimdi gelelim ürünün detaylı yorumlarına, bakalım nasılmış ?


Siyahın asaleti kendini hemen nasıl belli ediyor değil mi ? Öncelikle ürünün vaadleri nelerdi ve benim nazarımda ne kadarını yerine getirmiş gelin birlikte bakalım ..

1. Kızarıklık, akne ve pürüzleri tamamen kapatır -> Cildimde çok şükür bir süredir akne sorunu yok bunun dışında kapatıcılığını gerçekten beğendim biraz aşağıda kapatıcılığını görsel olarak da göstereceğim.

2. Roller ile ele bulaşmadan kolayca uygulanır -> Roller sünger başlığı ile gerçekten bulaşmadan pratik bir uygulama sağlıyor

3. Altıgen yüzeyli parlatıcı ronaflair içerir. Bu sayede ince kırışıkları kapatır yüze her bakıldığında canlı bir görünüm sağlar -> Çok şükür henüz kırışmadım bu konuda yorum yapamayacağım :) Cildime canlı görünüm vermesini çok sevdim

4. Cildi yoğun bir şekilde besler -> Bu konuda yorum yapmak için daha uzun bir süreli kullanıma ihtiyacım var

5. UV koruma etkisiyle normal BB kremden çok daha fonksiyonludur -> Evet adı zaten bb kremli fondoten ve bb kremden çok daha başarılı bir ürün.

Şimdi gelelim ayrıca benim gözlemlerim nelermiş ?



Ürün gördüğünüz üzere roller başlığa sahip. Sağ tarafta gördüğünüz tuşa ne kadar kullanmak istediğinize bağlı olarak bir kaç kez bastığınızda roller başlığa fondöten gidiyor ve tabir-i caizse bu şekilde yüzümüze badana yapıyoruz :) Açıkçası dar zamanlarda bu başlık ciddi anlamda zaman tasarrufu oluyor fakat hijyen durumunu sorgularsak bu tamamen yoruma açık bir konu



Az önce bahsettiğim gibi ürünün kapatıcılığı benim için tatmin edici düzeyde, anlaşılır olması için kolumdaki ben üzerine uyguladım. Sağ tarafta da bohçacı hanım ilayda'nın cildindeki duruşunu görüyorsunuz :)

Resimlerde filtre neym hiçbir şey yok, bolca gün ışığı var ..

Ten ürünlerinde kore mallarına hep bir ilgim vardır cidden bu konuda cok başarılılar ve high-end touch fondöten de basarili bir kore ürünü. 


Yapısı oldukça hafif, maske etkisi yaratmıyor ve ağırlaştırma hissi de yok.
Cildime ilk uyguladığımda aman ya rabbi bu çok açık ceset gibi olacağım desem de fondötenim bana sakin ol dostum cildinle bütünleşeceğim dedi. Dediğini de yaptı gerçekten.
 

İçeriğindeki spf34 koruma faktörü yaz ayında can simidi olacak
 

Kuru ciltlerde fondöten öncesi nemlendirici uygulanması gerektiğini düşünüyorum çünkü urun pullanmaya müsait, kolumdaki etkisi bu yönde. Fakat ben yağlı ciltliyim ve cildimde pullanma sorunu olmadı
 

Kalıcılığı gerçekten iyi hatta sanki suya dayanıklı çünkü kolumu yıkadığımda kolay çıkmadı. Sakin ol dostum cildinden makyaj temizleyici ya da bebiş şampuanıyla kolayca temizleniyor.

Cildime oldukça doğal, aydınlık ve canlı bir görünüm verdi. Üzerine hafif bir pudra allık sürdüm mü prenses gibi gez ortalıkta :)

Benim yorumlarım bu şekilde, ve çok yakında limonian ile sizlere bir süprayzımız var :)

Unknown

.

Nar Ecza

3 yorum:

  1. yaa bir bende yok :( güzel günlerde kullan fıstığım ama cidden bayıldm kore ürünleri gerçekten güzel oluyor:)

    YanıtlaSil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.