GULSHA ROSE WATER İLE GELEN GÜZELLİK

Herkese merhabalar,
Uzun süredir bloğuma yazı yazamıyordum. Öğrenci olanlar bilir final döneminde olduğumuzdan oldukça yoğun yorgun ve uykusuz günler geçiriyoruz. Sizlere Gulsha'dan gelen kargomu paylaşmak istedim.


Bana bir adet gülsuyu ve numune olarak yüz için gül yağı geldi.

Ürün hakkındaki bilgileri web sitelerinden aynen aktarıyorum ..

Katkat yaprakları ve yoğun kokusu ile tanınan damask gülünden, Rosa damascena’dan, elde edilir.
Anneannelerimizin babaannelerimizin bildiği geleneksel gül distilesidir…
Yüksek oranda gerçek gül yağı içerir: olağanüstü yenileyici gücünü bu değerli gül yağına borçludur.

Tüm cilt tiplerine uygun multifonksiyonel bir üründür: tek bir adımda cildi temizler, besler ve nemlendirir.
Doğal pH
Anti bakteriyel
Güçlü bir antioksidan kaynağıdır
Gözenekleri sıkılaştırır
Birinci derecede serinletici ve sakinleştirici etkiye sahiptir.
Şiş gözleri indirmekten, ateş düşürmeye kadar bir çok alanda kullanılır.
Doğal aromaterapötik faydasından yararlanılır: temiz, taze ve floral kokuya sahiptir.
Gül yağı aromaterapide kalp enerjisini uyarır, aurayı güçlendirir, iç sükun ve denge sağlar.
Kısa hasat mevsiminden dolayı senelik üretim belirli bir şişe sayısı ile sınırlıdır.
Paraben, sülfat, propilen glikol, mineral yağ,alkol, suni boya veya koku içermez.
Ürün İçeriği :
damask gülü distilesi, benzyl alcohol, methylchloroisothiazolinone,methylisothiazolinone
Henüz kullanmaya başlamadım fakat ürünü kokladığımda muhteşem, yoğun bir gül kokusu aldığımı gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.
Ürünler hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz  Tıklayın
Ürünler için çok teşekkür ediyorum. Ürünü bir süre kullandıktan sonra detaylıca yorumlayacağım

Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.