ESSENCE GEL EYEPENCİL

Herkese Merhabalar,
Öncelikle hepimizin ramazan ayı hayırlı uğurlu olsun, rabbim dualarımızı ibadetimizi kabul etsin.
Sizlere bugün çok ama çok severek kullandığım göz kalemimden bahsetmek istiyorum. Eğer akmayan, dağılmayan, sürüldüğü andan itibaren mıh gibi kalan bir kalem arıyorsanız, müjdeler olsun aranan kan bulundu :)



Sürdüğünüz anda göze sabitleşiyor asla bozulma / akma / dağılma yapmıyor. Waterproof özelliği sayesinde yağmurda gez denize gir süper dayanıklı. Bende iki rengi var alttaki siyah, tam bir karbon siyah. Üstteki de koyu gri/ füme rengi siyahın bir tık yumuşak tonu.



Gördüğünüz gibi rengini babalar gibi capcanlı veren bir kalem .. Kalemin yapısı oldukça yumuşak, sürümü çok rahat. Özellikle makyaja yeni başlayanlar bu kalem ile rahatlıkla eyeliner denemesi yapabilirler. İnstagram hesabımda Avon'un meşhur kalemi Super Shock ile bir karşılaştırma yapmamı istediler. Övgüler üzerine avonun kalemini ben de aldım fakat maalesef memnun kalmadım.

Yağlı göz kapaklarına sahibim ve avonun kalıcılığı bende uzun ömürlü olmadı, bir kaç saat içinde beni pandaya çevirmeyi başardı. Sevmediğim bir diğer özelliği ise kalem ucunun aşırı yumuşak olmasıydı tek sürümde anında eriyip kalemin ucu yamulmaya başladı ki bu da sürümümü zorlaştırdı.

Essence gel eyepencil'da bu sorunların hiçbirini yaşamadım.


Kızlar bunlar da essence gel eyepencil swatchlari. Üstteki kare ilk sürüp sabitlendiği durumdur. Alttaki karede de parlaklıktan anlayacağınız üzere elimi suda tutup ovalayarak çıkarmaya çalıştığım kare. Fark ?
Sonuç şahane



Burada kalemin göz altına uygulanmış halini görüyorsunuz. Fotoğraf makyajdan yaklaşık 4-5 saat sonra çekildi. Bu sure zarfında gözlerimde yanma, kaşıntı, sulanma gibi bir reaksiyon olmadı. Gözaltıma bilerek taşırarak surdum ki bakalım panda etkisi var mi yok mu ? Ayni zamanda 2 kez sağlam hapşırdım, ne alaka demeyin ben hapşırınca gözaltımdaki kalem aynen ikinci şeritini oluşturur :) Göz içine sürdüğümde de silinme dağılma vs olmadı. Normalde ben gözaltıma siyah kalem pek tercih etmem sizlere fikir olması için denedim. Bu konuda da benden geçer not aldı.

Bu mükemmel kalemi gratislerde sanıyorum 8,50 liraya bulabilirsiniz. Mağazada bulamazsanız essence markasının bir çok ürününü Renkli Dükkan  online alışveriş sitesinden temin edebilirsiniz.

Bu kalemi alın aldırın, gelin bana dua edin :)

Unknown

.

Nar Ecza

4 yorum:

  1. O kadar iddialı yazmışsın ki alınmazı farz olmuş, en en en kısa zamanda alınacak bayıldım yazdıklarına.Ayrıca göz altına kalem uygulanmış bu halinde çok hoş bana göre, ara sırada olsa yapmalısın, tavsiye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum kolay kolay ''muhakkak alın'' kelimesini kullanmam. Uzun uzun ürünü denerim, yetmez çevreme önerip onların yorumunu alırım ve bunun akabinde iddialı bir yazı yazarım. Kalem konusunda ciddi sorunlar yaşarım ama bu kalem hem benim hem arkadaşlarımın hayatını kurtardı. Ayrıca kalem uygulamış halimi beğenmene çok sevindim kuzum, ben bilhassa göz altında daha yumuşak geçişleri sevdiğimden biraz keskin uygulamadan kaçıyorum sanırım :)

      Sil
  2. Bu kadar ısrarla tavsıye edılen urunlerı almayı seviyorum :) Yarın Gratise ugrayacagım bakalım bulabılecek mıyım :) güzel yazı olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım defalarca denedim, denettim ve onayladım :) Gerçi ürünü şiddetle tavsiye etmek riskli çünkü herkesin beğenmesi mümkün değil, tıpkı benim super shock kalemi beğenmemem gibi .. ama uygun fiyatlı olunca da sanırım denemekten zarar gelmez :) Umarım benden daha çok memnun kalırsın canım :*

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.