DIY - KENDİ FONDOTENİNİ YAP

Herkese Merhabalar,
Ne zamandır DIY paylaşımı yapmamıştım, oysa yapmaktan ve okumaktan en çok keyif aldığım kategoridir. Hadi birlikte fondotenimizi yapalım :)

Şimdi bacılar hepimizin beğenmediği, renginin uymadığı, yapısını sevmediği fondöteni vardır ve çoğu ya hediye edilir ya çöpe gider. Aslında bu tarz ürünleri istediğimiz tarza sokmak çok da zor değil. Gelelim gerekli malzemelere ;

Fondöten
Cilt tipinize uygun yüz kremi
Kapatıcı
Yüz bazı
Pudra
Bb krem

Öncelikle bu malzemelerin hepsini kullanmak zorunda değiliz bu tamamen nasıl bir urun elde etmek istediğimize bağlı. Mesela benim cildim yağlı, bu yüzden matlaştırıcı krem kullanıyorum. Fondöten olarak cilt tipinize uymayan ya da rengi uymayan bir fondöteni bu şekilde dengeleyebilirsiniz. Krem cilt tipinize uygun olunca fondöteni hem adam etmiş olacaksınız hem de rengini açacaksınız.

Eğer hazır olmuşken biraz da kapatıcılığını artıralım derseniz kapatıcı ilave edin. Yok bb krem ya da hafif renkli nemlendirici olsun yaz geliyor derseniz kapatıcıyı iptal edin.

Kuru ciltliyseniz pudraya ihtiyacınız yok, yağlı ciltler pudrayı kazıyıp karışıma ilave ederse ekstra pudra sürmenize gerek kalmaz belki sevmediğiniz pudranız da böylece is görür.

Bb krem de tamamen tercihe bağlı, ister karışımda değerlendirin ister fondöten etkili bb krem formunda bir karışımınız olsun.

Yüz bazı şart değil, eklerseniz karışımın kalıcılığı bir tık artar.

Mesela ben bu karışıma ilaveten essence sabitleyici transparan pudra koydum böylece daha mat ve kalıcı bir urun oldu. Hatta dilerseniz yüz için güneş koruma kremi de ekleyin içine.




Dediğim gibi burada maksat ürünleri değerlendirmek ve siz nasıl bir karışım istiyorsanız eklediğiniz ürünlerin miktarını buna gore ayarlayabilir farklı malzemeler de katabilirsiniz. Benim yaptığım balm shelter tadında bir urun oldu. Umarım faydalı bir yazı olmuştur


Burada yüzümde yalnızca kendi yaptığım fondotenim var. Şimdiye dek kullandıklarım arasında en iyisi oldu, ne kustu ne parladı ne yerinden oynadı ...

Unknown

.

Nar Ecza

19 yorum:

  1. Ben zaten tek başına ne krem sürerim ne fondöten. Avucumda karıştırır, öyle yediririm yüzüme. Malzemeler güzel seçilmiş, tebrik ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozellikle acelem oldugunda biraz zaman aliyor o sekilde, bos bir kapta hazir karisim daha pratik 😊

      Sil
  2. :) fıstı mübare ya valla süpersin cnm deneyeceğim öpüldün:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dene beybim, belki de ise yaramayan bir urunu boylece kurtarmis olursun :*

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım, sonuç gayet güzel olmuş..Evde yapılan ürünlerin yapmasınada kullanmasınada bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de oyle kizim, bazen hazir aldigom urunden istedigim verimi alamiyorum. Bu kez koplari sivayip istdigim forma sokutorum, sonuc : ilayda mutlu :)

      Sil
  4. İlaydam döktürüyor yine :) Ellerine sağlık :* sayfama bak mimledim seni ;)

    YanıtlaSil
  5. rengi uymayan fondötenler için kurtarıcı olabilir bu çalışma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk ve genelde yapı konusunda dertli olduğumdan bu çalışma benim için kaçınılmaz oluyor. Tavsiye ederim canım :*

      Sil
  6. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim :)
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım merhaba, hoşgeldin
      Ben de takipteyim sevgiler ..

      Sil
  7. Instagramdan takipdeydim de burdan yeni buldum seni hoş bi paylaşım bende bloğa bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy Ümran'cım hoşgeldin canım :* Ben de seni takipteyim :)

      Sil
  8. Ben böyle karıştırmayı seven biriyim küçükken bile kremleri karıştırıp bir şeyler yapardım. :D
    Bunu da deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim canım hem ürünlerimiz de degerleniyor :)

      Sil
  9. en kısa zamanda denemem gerek , bayıldım :)
    Benim bloğumada beklerim .
    elitsalemcadisi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim canım ben de uzun süredir bu yöntemi kullanıyorum. Ilk fırsatta bloğundayım

      Sil
  10. paylaşımınıza teşekkürler
    Farmasi sitemizden, Farmasi kayıt formunu doldurduktan sonra en kısa süre içinde belirtmiş olduğunuz iletişim numaranızdan aranırsınız. Kayıt bilgileriniz alındıktan sonra hemen Farmasi Üyelik işleminiz tamamlanır. Anında sisteme girip sipariş vermeye başlayabilir üye kaydedebilir ve kampanyalarınızı takip edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.