DAYLONG EXTREME GÜNEŞ KORUYUCU LOSYON

Herkese Merhabalar,
Yaz ayının vazgeçilmezleri arasında şüphesiz Güneş Ürünleri yer almakta. Bugün sizlere Turuncu Kasa tarafından gönderilen Daylong Extreme Spf 50 Güneş Koruyucu Losyon 'u tanıştırmak istiyorum.


Bendeki ürün 100 Ml ve ürünümüzün 50 Ml olanı da bulunmakta. Aynı zamanda Turuncu Kasa online alışveris sitesinde birçok markanın güneş ürünleri çeşitli indirim oranlarında satışta.

Elbette ramazan ayının gelmesiyle yakın tarihte denize girmem pek mümkün görünmüyor fakat siz de benim gibi hem beyaz hem de hassas bir tene sahipseniz dışarı çıkacağınız zamanlarda güneş koruma ürünleri kullanmanızda fayda var. Unutmamak gerek ki güneş ışınlarının vücudumuza D vitamini sağlaması kadar zararları da bulunmakta özellikle de sabah ve öğşe güneşlerinde ekstra özen göstermeliyiz.

Daylong ürünleri çeşitli ürün yelpazesine sahip, incelemek isterseniz vermiş olduğum linklere tıklayarak ürünleri inceleyebilirsiniz.

Turuncu kasa'da 3 al 2 öde ya da çeşitli indirimler mevcutken siteye bir göz atmanızı öneririm, belki de çok istediğiniz ürün indirimdedir ?

Ben de en kısa zamanda ürünümü kullanıp olumlu/olumsuz yorumlarımı burada paylaşacağım ..

Bu güzel ürün için Turuncu Kasa' ya çok teşekkür ediyorum.

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.