İpelina Ürünlerim

Herkese Merhabalar,
Öncelikle hepimizin cuması ve Miraç kandili mübarek olsun. Uzun süredir paylaşım yapamıyorum, malum okulların bitmesi yaklaştıkça yoğunluk da artıyor :( Blog yazısı yazmak, instagramda aktif olmaktan daha fazla emek isteyen bir durum dedikten sonra günümüzün konuğu ile sizleri başbaşa bırakıyorum ..


Daha önce sizlere ipelinadan bir paket aldığımı ve ürünler hakkında kısaca bilgi verdiğimi yazmıştım. Okumak isterseniz Tıklayın ..
Şimdi ürünleri kullandıktan sonra performansları nasılmış hep birlikte bakalım ..

İpelina hidrofil makyaj temizleme pamuğunu keşke daha önce tanısaymışım diyorum keşke .. Daha önce kullandığım pamuklar meğer ne kadar sertmiş. Bu pamuğu kullanırken o yumuşaklığı hissetmemek elde değil. Ve gerçekten %100 pamuktan olduğunu hissediyorsunuz. Özellikle göz makyajımı temizlerken bir kaç tel kirpiğimi feda etmiyorum. Koparılabilir özellikte olması sayesinde de ihtiyacınız kadar pamuk kullanabiliyorsunuz ve bu da sizin için tasarruflu oluyor. Dikişli pamuk olmasına rağmen o dikişi dahi hissetmiyorsunuz. Kesinlikle bundan sonra kullanacağım tek pamuktur.

Makyaj temizleme çubuğu özellikle acelem olduğu zamanlarda kurtarıcım haline geldi. Genellikle göz makyajımda ya eyeliner'ım eşit olmaz, ya sürdüğüm rimel özenerek yaptığım makyajımda göz kapaklarıma bulaşır. Makyaj temizleme çubuğunun sivri kısmıyla eyeliner, göz altına taşan kalem gibi kusurları düzeltirken, yassı kısmıyla da lanet rimelin bulaştığı yerleri temizliyorum ve hadiii hooop baştan makyaj yap derdinden kurtuluyorum. Olmazsa olmaz bir ürün değil, ama olursa çok işe yarayacak bir ürün.

Asetonsuz oje temizleme pedi de özellikle seyehatlerde çok pratik olacak türden bir ürün.



Gelelim oje temizleme pedlerinin olumlu / olumsuz yorumlarıma. Öncelikle sunu belirtmek isterim ki ipelina ürünlerini %100 pamuktan üreten Türk firmasıdır. Ben her zaman yerli mali yurdum malini destekler, başarılarından gurur duyar ve alışveriş önceliğim yerli malına olur. Gecelim yorumlara ; 

1 no'da gördüğünüz gibi ürünler ıslak mendil gibi, pedi istediğiniz ebatta koparabiliyorsunuz. Ben 4 parçaya bölerek temizleme islemi uyguluyorum böylece daha kontrollü bir uygulama oluyor. 

Manikürümü fazla kaçırdığımdan tırnak diplerim yara olmuştu ve bu pedler asetonsuz formülüyle asla bu yaralarımı yakmadı 

3 numarada gördüğünüz gibi parmağımda glitter oje var ve bu ojeyi çıkarmada basarili

Tırnaklarıma parlaklık ve yumuşaklık kattı ( normalde fazla cay sigara tüketimimden tırnaklarım hayli sararmış durumdadır ) 

Tek ped tüm tırnaklarınızı temizlemede yeterli oluyor 

Tam bir çantaya at çık urunu. Taşıma kolaylığı harika

Gliserin formülüyle tırnaklarınıza zarar vermeden bakim yaparak pürüzsüzleştiriyor 

Pedler inanılmaz derecede yağlı yapıda, bu yönünü sevmedim 

Bu yağlı yapı siz temizleme yaparken kendini akıtıyor ve tırnaktaki ojeyi sulandırıp parmaklarınıza bulaşmasına yol açıyor, bu da extra zahmet. Özellikle koyu renk ojedeki etkisini yazmak istedim, koyu ojede tek seferde temizlemiyor, biraz ovalamanız gerekiyor. Bu koyu renkli ojelerin temizlemede genel sorundur zaten
Kullanımı : Oje temizleme pedleriyle tırnakları nemlendirip bir kaç saniye sonra hafifçe ovalayarak temizliyorsunuz.
Benim yorumlarım artı ve eksileriyle bu şekilde. Memnun kaldığım ve tekrar alacağım bir urun oldu.

Kısacası İpelina ürünlerinin her birini çok beğendim ve bittikçe tekrar alacağım ürünler arasına girmeyi başardı.

Ürünler için İpelina'ya çok teşekkür ederim.


Unknown

.

Nar Ecza

6 yorum:

  1. Ben de alim bunlardan bakim bi ;)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bi inceleme olmuş canım. ben de severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, sen de güle güle kullan ürünlerini :*

      Sil
  3. canım güzel blogunu keşif etkinliğinde keşfettim takibindeyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, hoşgeldin. Seve seve geliyorum hemen :*

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.