THALİA KOZMETİKTEN GELEN BİR KUTU MUTLULUK

Herkese Merhabaalar,
Dün Thalia'dan çok güzel bir kargo geldi ve içinde birbirinden güzel ürünler vardı. Gerçekten çok cömert davranmışlar çok teşekkür ediyorum.


Kısaca sizlere firma hakkında bilgi vermek isterim.
55 yıllık kozmetik ve ilaç sektörü tecrübesiyle Akten Kozmetik, doğal sabun ile başlayan doğal güzellik ürünlerini cilt bakım ve saç bakım kategorileriyle genişletmeye devam etmektedir.
Avrupalı ve Türk uzmanlarla beraber yüzlerce saatlik AR-GE çalışmalarıyla geliştirilen Thalia ürünlerinin formülasyonları doğal bitki özlerinden oluşmaktadır. Böylece Thalia ürünleriyle doğadan gelen güzelliği bozmadan size ulaştırabilmektedir.

Bana gelen ürünler ise şu şekilde ;

Sac dokulmesinen karsi argan yagli sampuan 

Goz cevresi kremi 

Sac bakim yagi 

Aloe vera el kremi 

Princ sabunu 

Argan sabunu 

Argan yagli cilt bakim kremi ve zeytinyagli cilt bakim kremi testerlari 

Urun bilgileri katalogu

 Gördüğünüz üzere firma tamamen doğal ürünler sunmakta. Benim gibi doğal ürünlere ilginiz varsa Thalia Kozmetiğin sayfasını ziyaret etmek için Tıklayın. Buarada iyi haberim var online satış sitelerinde limit olmaksızın kargo ücretsiz :)

Ürünleri en kısa zamanda deneyimleyip yorumlayacağım. Bana bu güzel ürünleri gönderdikleri için Thalia'ya çok teşekkür ederim.

Unknown

.

Nar Ecza

18 yorum:

  1. Pirinç sabunu geldiğini gördüm de, pirinç suyu gerçekten cilde iyi geliyor. Sabunu da iyi olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde sabunlara ilgim vardir hatta sabun sepetim var banyomda buna ragmen princ sabunu gozumden kacmis. Princ suyu ozellikle cilt beyazlatmada cok iyiymis, sabun insallah beyaz olan cildimi cesete cevirmez :)

      Sil
  2. Doğal ürünleri insan gerçekten daha bir içine sinerek kullanıyor. Ama pirinç sabunu cildini beyazlatır haberin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzum dogal urunler dedim mi akan sular duruyor. Eneee cok da beyazlatmasin zaten akca pakcayim :)

      Sil
  3. hiç duymamıştım yorumlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Daha once birkac bloggerda okumustum kullananlar memnun. Bakalim bende sonuclar nasil olacak ?

    YanıtlaSil
  5. Doğal ürünler olması ve kargonun ücretsiz olması çok mutlu etti beni, bir inceleyeceğim ^-^ Eline sağlık, güle güle kullan :* Yorumlarınıda bekliyorummm ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ücretsiz kargo çok güzel bir fikir, çoğu zaman kargo yüzünden alışveriş yapasım gelmiyor. Ürünleri bir süre deneyip yorumlayacağım canım

      Sil
  6. Doğal ürünler her zaman ilgimi çeker :) Banada beklerim :)

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşeyimiz o kadar doğallıktan uzaklaştıki yediğinden tut soluduğun havaya kadar, doğal ürün dedim mi mucizeyi bulmuş gibi seviniyoruz artık. Hemen geliyorum canım

      Sil
  7. Güle güle kullan canım benim, bana da gelmişti böyle bir paket argan yağlı şampuanından memnun kalmıştım :) Yorumlarını bekliyoruz ben de blogumda yorumlayacağım en kısa sürede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııım, çok teşekkür ederim :* Yanlış/eksik bilgi vermemek için bir süre kullanıp yorumlayacağım. Senin yorumunu da merakediyorum canım.

      Sil
  8. blog keşif etkinliğinde blogunuzu keşfettim ve takibe aldım bende beklerim
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canıııım. Hemen geliyorum canım ben de ..

      Sil
  9. Ay çok ciciymiş bu Thalia kozmetik ya. Ben hiç duymamıştım. Güle güle kullan tatlım. dur ben burdan bir sesleniyim onlara izninle :)Thaliaaaa! Bana da beklerim bak ben de hiç denemedim o ürünlerden!! Ben de istiyoruuuuum!! :))) Kahve Yanı ben!

    YanıtlaSil
  10. Canııım çok teşekkür ederim :* Keşfedilmeyi bekleyen neler var görüyorsun değil mi ? Çok daha güzelleri senin olsun canım :*

    YanıtlaSil
  11. Blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım
    Kozmetik ve bakım üzerine blog yazıyorum
    bana da beklerim.
    sevgiler :)
    www.meryyildiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meryem'ciğim hoşgeldin. Hemen geliyorum canım, sevgiler

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.