LR HEALTY&BEAUTY SYSTEMS COLOURS GLOSSY LİPSTİCK NO:1

Herkese Merhabalar,
Uzun süredir bloğumla ilgilenemiyorum, bunun nedeni diş problemimin hâlâ sürüyor olması :( Ayrıca instagramda daha aktif olduğumu belirtmek isterim. Günün konuğu ciddi anlamda memnun kaldığım şahane bir ruj


Gelelim ürün hakkındaki düşüncelerime ..

➡ Ruj glossy lipstick olarak geçiyor. Acikcasi bunu okuyunca üzülmüştüm cünkü gloss rujlarin ıslaklığı ve yapış yapış olmasi beni rahatsiz eder. Bu rujda asla bunu yasşamadım, sadece kendine has hafif bir islak goruntusu var
➡ Rujun yapisini cok sevdigim deluxe cashmere ruja benzettim. Cok guzel kadifemsi yumusak bir yapisi var
➡ Nemlendirmesine gercekten bayildim. Dudaginiza surdukten sonra nemlendirdigini hissedebiliyorsunuz. Aksam rujumu cikardigimda dudaklarimin yumusacik oldugunu hissettim
➡ Sanirim nude renk oldugundan kaynakli cizgilere dolma egilimi oldugunu gordum. Dudak kusurlarini belli etmeye egilimli. Gerci benim catlamis dudaklarimi feristahi gelse puruzsuz gosteremez
➡ Kaliciligi da benim icin tatmin edici seviyede, gun boyu yedim ictim ve ruj hala dudaklarimdaydi, tabii ilk surdugum gibi kalmasa da tamamen silinip gitmemisti ki yediklerimin de maasallahi vardi :)
➡ İndirimsiz fiyati 18.50 Lira ve firma katalog uzerinden satis yapiyor
➡ İlgililer icin guzel haberse firma hayvanlar uzerinde deney yapmiyor. En cok sevindigim nokta bu oldu
➡ Bendeki rengi 1 numara crystal caramel cok dogal bir kahve alttonlu nude. Resimlerde farkli isiklarda resmini cektim, en yakin rengi hatta direk kendisi en buyuk resimdeki durusu
➡ Bir daha alir miyim ? Kesinikle diger renklerini de alacagim cunku fiyat / performans acisindan cok begendim



Bu güzel ruj için sevgili Gamze Hanım'a çok teşekkür ederim

Unknown

.

Nar Ecza

4 yorum:

  1. LR hastasıyım. Hatta dün gece rüyama girdi. Sanırım distribütörlüğü için başvuracağım yakın zamanda. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin sen ya ? Rüyana girecek kadar ne yaşadın çok merak ettim :)

      Sil
  2. Bende bu ruju kullanıyorum şimdi taşınıdm wakiden bi komsum satıyordu alıyordum şimdi satıcı ve katolog bulamıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, aslında kendiniz üye olarak daha uygun fiyatlara alabilirsiniz. Sizin için daha iyi olur sanki ?

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.