KADINLAR GÜNÜ İNDİRİMİ - MİGROS ALIŞVERİŞİM

Herkese Merhabalar,
Blog yazılarım artık aktarmalı geliyor farkındayım. Bunun nedeni bu dönem derslerimi 90 km uzakta başka bir şehirde alıyor olmam. Takdir edersiniz ki oldukça yorucu oluyor benim için. Bu nedenle instagram hesabımda daha aktifim beni oradan takip edebilirsiniz pek de bahtiyar olurum :) Gelin hep birlikte indirimden neler kaptığıma bakalım

İndirimin son gününde gidebildim ve birçok ürün tükenmiş durumdaydı. %50 indirimle aldıklarım şu şekilde ;

➡ Nivea dusta vücut kremi : 10.96
➡ Rexona white&black deodorant : 3.95
➡ Selin simli vücut spreyi : 4.45
➡ Neutrogena hizli emilen krem : 7.45
➡ Migros cekirdek : 1.95
➡ Garnier nem dengesi krem : 8.50 

Selin simli vücut spreyi yazin favorim olacak. Yasemin ve bergamot kokusuna bayilirim, içeriğindeki simler sayesinde isil isil parlayacagim ayni zamanda. Bu arada migrosun bu cekirdegi tadima on basar mutlaka deneyin, ben tam 5 paket aldım yakında sivilcelerimle size el sallayacağız :) Garnier kremi ise; cildin aninda emdigini yazmisi bir blogger, rafta görunce hemen kaptim. Özellikle makyaj öncesi nemlendirmede cildin hizli emici özelliği çok gerekli.

 


Bir de bu iki güzel mumluğu kaptım migrostan tanesi 4 liradan. Benim mumlara karşı ayrı bir zaafım vardır ve evimin her köşesi bunlarla dolu. Annem bu huyumdan dolayı büyücü evine çevirdin demekle haklı :)

İşte benim migros alışverişim bu şekilde. Yaşadığım ilde Rossman, Watsons, Gratis olmadığından mütevellit oraları talan edemedim :)

Tekrar görüşünceye dek Allah'a emanet olun.

Unknown

.

Nar Ecza

8 yorum:

  1. Ne güzel şeyler almışssın güzellik hepsini güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Beybim beniiiiim :*

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan canım, selin simli vücut spreyini çok merak ediyorum, indirimde nasıl aklıma gelmedi hala şaşkınım. Bu arada ilk çekilişime katılmazmısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler kuzucum, Selin simli vücut spreyini henüz kullanmadım ama kokusu mükemmel .. Liste yapınca gözden kaçırmıyor insan. Çekilişine katılacağım yapılacaklar sekmemde işaretlisin :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım, duşta vücut kremini bende almayı düşünüyorum ama başka indirime artııııık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim, duşta vücut kremi benim de merak ettiğim bir üründü bakalım merağıma değecek mi ? Anneler gününde kaparsın bir tane üzülme :)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım :) Mumluklar çok şekermiş yatay olanı görseydim keşke evde bir sürü minik mum var güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy Şirinemm, sayende sahip oldum bunlara çok teşekkürler. Balım mumlukların normal fiyatı 5 Lira yine bir bak istersen. Bulamazsan senin için alıp gönderebilirim

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.