İPELİNADAN GELEN GÜZELLİKLERİM

Herkese Merhabalar,
Uzun zamandır bloğuma yazı yazamıyorum, okul yoğunluğu tüm zaman ve enerjimi sömürmüş durumda. Dün İpelina ürün gönderisini aldığımda enerjim tavan yaptı :)


Ürün çok güzel bir şeffaf çanta içinde geldi. Bu tür çantaları çok seviyorum özellikle seyahat için oldukça idealler.
Sizlere kısaca ipelina hakkında bilgi vermek isterim ;

1971 yılında İstanbul’da kurulan İpek İdrofil Pamuk San. ve Tic. A.Ş. Türkiye’nin ilk ve en köklü pamuk üreticilerinden biridir. Kuruluş yıllarında sadece yurtiçi hidrofil pamuk pazarına hitap eden İpek Pamuk daha sonra tesis, teknoloji ve insana yaptığı yatırımlarla dünya pazarında rekabet eden bir kapasiteye ulaşmıştır. İpek Pamuk dünyada ve Türkiye’de, üretim kalitesi standartları için belirleyici olan GMP, ISO 9001 ve TSE gibi belgelere sahip olup, üretimini bu standartlara bağlı kalarak gerçekleştirmektedir.

Vizyonu : Türkiye’nin bir numaralı Hidrofil Pamuk üreticisi olarak tüketicilere kişisel bakım kategorisinde “Doğal bir Yumuşaklık” sunmak. 

 
Firma tarafından bana 5 adet ürün gönderildi. Bunlar ;
Ürün ambalajları çok güzel değil mi ? İnsanı çocukluğuna götürüyor adeta ..

Ürün gönderileri için Merve Hanım'a çok teşekkür ederim. En kısa zamanda ürünleri deneyimleyip detaylı yazılarını paylaşacağım ..

İpelina hakkında daha fazla bilgiye ulaşmak için Tıklayın

Unknown

.

Nar Ecza

4 yorum:

  1. Çok güzelmiiş güle güle kullanın ^-^ Böyle hediyeler mutluluk ötesi birşey, banada beklerim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım kargocuyu kapımda gördüğümde tüm yorgunluğumu unutuyorum :) Çayı demle canım kapıdayım :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım inşallah ben de böyle mutluluklar yaşarım ayrıca ipelinanın ürünlerini denemedim ama ipekle aynı marka diye biliyorum ipekten de acayip memnunum ben bütün ürünlerini çok severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derin'im, çok daha güzelleri sana nasip olsun bitanem. Evet İpek Pamuk firmasına bağlı İpelina da, ben de bugün ilk olarak oje çıkarma pedini deneyeceğim bakalım nasıl ?

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.