HC HAİR CARE KOMPLEX - OVEX

Herkese Merhabalar,
Nasılsınız arkadaşlar umarım sağlığınız afiyettedir. Üzerinize afiyet ben şifayı kaptım :( Bugün Hc Hair Care'den gelen paketimi görünce tabii bi canlandım ki sormayın :) Esasında yazı yazacak gücüm yokken yarını bekleyemedim ve bu mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim.


Sürekli  saçlarımın röfleden dolayı kuru, mat, cansız, yıpranmış olduğundan bahseder ve saçlarıma ayrı bir özen gösteririm. Hc Hair Care ürünlerini kullananların birçoğu çok memnun ve ben de bu ürünleri denemek istiyordum.


Ürünler özenle paketlenerek gönderilmiş. Sipariş verdiğinizde başlarına bir şey gelmeyip tek parça halinde elinize ulaşacağından emin olabilirsiniz.

Hc Hair Complex; tüm saç tiplerinde kullanıma uygun olup bitkisel formüllü bir üründür. Daha kullanmadan gönlümü fetheden nokta ise cruelty free / hayvanlar üzerinde test yapmamaları ve içeriğinde hayvansal katkı maddelerinin kullanılmaması oldu. Açıkçası ben bu hususa dikkat etmeye çalışıyorum. İçeriği ise gördüğünüz gibi saçın ihtiyacı olan bitkisel yağlardan oluşuyor. Bu yağı kullanıp yorumlamak için sabırsızlanıyorum. Yağın gramajı : 110 ML


 Bir diğeri ise Hc Hair Care ovex saç bakım maskesi; Kutuda ''hızlı saç kurtarma ve canlandırma terapisi, tek adımda ideal saç güzelliği'' yazısı dikkatimi bir hayli çekerek ürüne olan merağımı da oldukça artırdı. Sizce de iddialı değil mi ? Ürün gramajı : 50 ML

 Maskemizin içeriği de bu şekildedir. Ürünlerin vaatlerini ve bu vaatlerin ne kadarını yerine getirdiğini kullandıktan sonra yorumlayacağım. Genel vaatlerini; saça günler süren yumuşaklık, parlaklık, elektiriklenmeyi kontrol altına alma, saç için gerekli nemi sağlama şeklinde özetleyebilirim.

Hc Hair Care Komplex 110 ML : 45 Lira
Hc Hair Care Ovex 50 ML : 15 Lira

Hc Hair Care saç ürünleri geniş bir yelpazeye sahip, eğer ürünleri incelemek ve ücretsiz kargo imkanıyla ürünleri satın almak isterseniz Tıklayınız

HC HAİR CARE'YE BU GÜZEL HEDİYELERİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

 

Unknown

.

Nar Ecza

8 yorum:

  1. Güzel bi ürüne benziyor denemeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet böcüüm cok methini duymustum ilk firsatta kullanip yorumlayacagim

      Sil
  2. gözün aydın tatlış güzel günlerde kullan inşallah umarım saçlarına çok iyi gelir... sevgilerle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy canimciiiiim cok tesekkur ederiiiim, bu urunlerden cok umutluyum acikcasi :)

      Sil
  3. Şampuanını ve complexini kullanıyorum çok memnunum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak daha da meraklandim simdi. Saclarim hemen kirlense de kullansam :)

      Sil
  4. Saç bakım yağından ben memnun kalmamıştım ama maskenin çok methini duydum umarım memnun kalırsın canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eneee, yağından neden memnun kalmadın ? Seninle saç yapılarımız da benzer. Bakalım maskenin performansı nasıl çıkacak ?

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.