FLORMAR LONG WEARING L06 RUJ

Herkese Merhabalar,
Bugünün konuğu flormarın kırmızı ruju. Bakalım bu cicimizin performansı nasılmış ?

Flormar'ın Long Wearing rujları nemlendirme,sağlıklı bir görüntü verme ve uzun süre kalıcılık vaat ediyor. Yapı itibariyle yumuşacık bir ruj. Sürümü oldukça rahat yalnız dudaklarınızı kalemle çerçevelemenizi öneririm.

Mat değil, eee nasıl derler saten bitişli mi işte öyle birşey :) Kısacası mat olmayan bitişli :) Dudağı asla kurutmuyor yalnız uzun süreli bir kalıcılığı da yok. Gün içinde tazelenmesi gerekiyor. En sevdiğim yönü oldukça opak olması, tek katta dahi rujun rengini yakalayabiliyorsunuz.

Hem dudağı kurutmaması, hem canlı duruşu, hem kalıcılığı ile başarılı bulduğum bir ruj.


Swatch yapmadım bunun sebebi ise elimde fazlaca kırmızı ruj olduğu için bu ruju blog satışıma koydum. Flormar satış fiyatı : 18.90

Blog satışımı incelemek isterseniz Tık Tık

Unknown

.

Nar Ecza

6 yorum:

  1. Benim elimde de L04 ve L36'sı var mükemmel bir seri bayılıyorum Flormar Long Wearing serisine :) teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bitanen bende de neon pembesi var ayrica, yanimda olmadigi icin nunarasini bilmiyorum. Seri gercekten cok guzel ama gel gor ki cifter cifter almisim 😊

      Sil
    2. Fazla geldiyse bana gönderebilirsin :p :D

      Sil
    3. Sen iste bitanem gonderirim tabiki :*

      Sil
    4. ayy çok tatlısın ♥ :*

      Sil
    5. Ne demek canım altı üstü bir ruj :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.