NEUTROGENA VİSİBLY CLEAR YAĞSIZ YÜZ TEMİZLEME JELİ

Nasılsınız Ciciler,
Bugün sizin gibi cici bir ürünü tanıtacağım sizlere. Ben bu ürünü çok sevdim koccaman büssürü sevdim.


Ürünün pompalı oluşu sayesinde yeterli miktar ürün almanızı sağlıyor. Üsteik kokusunu da çok sevdim, cildim vıccık vıccık yağlıdır ve helal olsun bunun hakkından geldi. Yüzümü bu ürünle yıkadıktan sonra cildim resmen hayata dönüyor. Bakalım ürünün vaadlerine;
* Ciltteki, gözenekleri tıkayan, sivilce ve siyah noktalara neden olan kir ve yağı derinlemesine temizlemek amacı ile formüle edilmiştir.
* Ölü hücrenin atılmasına ve kızarıklıkların oluşumunu önlemeye yardımcıdır.
* Düzenli kullanıldığı taktirde cilt daha taze temiz ve sağlıklı görünüm kazanır.


Ürünü kullandığımda gerçekten cidimdeki o tazeliği, cildimin nefes aldığını  hissediyorum. Ciltteki kir yağ pası da temizlediği için ay gibi parlıyom ellaaaam :) Sabun içermemesi sayesinde cildi kurutmayıp sadece ciltteki sebumu dengeliyor.
Velhasıl kelam bu ürünü kapın bacılar :) Cilt tiplerine göre farklı çeşitleri ve tamamlayıcı ürünleri de mevcut onlar da bilare alınacak :)

Watsons ve bir çok kozmetikçilerde, eczanelerde bulmanız mümkün. Fiyatı sanırım 14 küsür liraydı ben indirimle 7 liraya kaptım hihihih :)

Siz memnun musunuz bu ciciden ? 

Unknown

.

Nar Ecza

22 yorum:

  1. Çok uygun fiyata bulmuşsun ben Neutrogena ürünlerinde genelde ciltten zor arınma sorunu yaşıyorum bu üründe var mı öyle bişey ?
    Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %50 indirimle çok uyguna geldi bir tane de kardeşime almıştım. Kuzum yaz ayından beri kullanıyoruz ve ciltten arınma konusunda hiç sorun yaşamadık. Suyla duruladığımızda kolay arınıyor ve çok beğendiğim bir ürün oldu. Vallahi güle güle kullanıyorum gerçekten :) Genelde ben yüz ürünlerini söve söve kullanırım :)

      Sil
  2. Ben bunun toniğini kullanıyorum çok memnunummm ama temizleyici olarak himalaya herbals köpük kullanıyorum bitince alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Himalaya herbals kopugu bilmiyorum canim arada fiyat farki varsa bunu da dene derim hem tamamlayici urunler guclerini birlestirip daha etkili olur :)

      Sil
    2. aynı fiyat hemen hemen :) köpük tarzı ürünleri daha çok seviyorum ama bitince bunu da deneyeceğim :)

      Sil
    3. Bu urun pek kopurmuyor malesef o zaman sevemeyebilirsin ama tum gorevini itinayla yerine getiriyor :)

      Sil
  3. Ben de geçen ay aldım ve çok memnun olarak kullanıyorum senin gibi, tekrar alacağım bitince :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canim bittikce kullanacagim bir urun oldu kendisi hele indirimde 2 adet zulalarim :)

      Sil
  4. güle güle kullan. ben de severek kullanıyorum bu jeli ve diğer neutrogena ürünlerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neutrogena bence oldukca basarili bir urun. Sen de gule gule kullan canim

      Sil
  5. Mehaba canım Greyfurtlusu da harika ben onu kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum o gun epey incelistim urunleri cilt tipime en uygunu buydu. Bitince greyfurtluyu daha iyi incelerim :)

      Sil
  6. Tamda bugün bu ürünü alıp almamak arasında ikilemde kalmıştım. Ne iyi oldu bu yazıyı okumam :) bende alıp kullanınca umarım yayınlamak istediğim bir yazı olur :) benim blogumada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yazımın bu şekilde denk gelip ikilemine yardımcı olmasına çok sevindim. Benim gibi yağlı ciltten muzdaripsen hazır %50 indirim fırsatıyla kaçırmamanı tavsiye ederim ve senin kaleminden de okumak isterim :) Bloğunuza geliyorum hemen

      Sil
    2. Ezgi'ciğim, bloğuna tıkladığımda blog kaldırıldı diyor link bırakabiir misin canım ?

      Sil
  7. ezosunmakyajgunluguu.blogspot.com.tr canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükür sonunda ulaşabildim bloğuna, hemen takibime alınıyorsun :) Ben de isterem gözünün üzerimde olmasını :)

      Sil
  8. Aynen canıım bende takipteyiim :)))

    YanıtlaSil
  9. Merhaba :) Bende bu markanın deep clean ürününü kullanmştm ondan da memnun kalmıştm bunu da merak ediyorum fakat karmadan kuruya dönem dönem siyah nokta ve sivilce problemlemlerim var sizce uygun olur mu bilgilendirirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba:) bende bu markanın daha önce deep clean ürününü kullanmştm ondanda çok memnun kalmıştm yine turuncu renkte olanıydı . Fakat karmadan kuruya dönük bir cildimvar sizce uygun olur mu bilgilendirirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canim, urun temizleme jeli oldugundan daha cok cildi arindirma, canlandirma, kizarikligi gidermede etkili. Siyah nokta icin kil maskesi, sivilce icin kukurt sabunu limon yagi ya da lavanta yagi oneririm. Ben kil maskeme limon yagi ekliyorum daha etkili oluyor. Detaylarini bloguma yazdim canim

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.