GOLDEN ROSE LİKİT KAPATICI

Herkese Merhabalar,
Golden rose benim sevsem mi sevmesem mi pek karar veremediğim bir markadır. İndirim döneminde hadi seni de deneyelim diyerek aldığım kapatıcı bakalım nasılmış ?



Ürünün kıvamı gayet güzel, alttan çevirmeli bir aparat var ki bunu çok seviyorum yeterli miktarda ürün almanızı sağlıyor. Yalnız fırçasını sevmedim. İyi bir dağıtma işlevi yok kesinlikle, fırçasını sadece burun kenarı dudak kenarı gibi yerlerde kullanıyorum. Kapatıcılığı az-orta düzeyde ve çizgilere doluyor malesef..
Kalıcılığı, ehhh işte fena değil ..



Kolumdaki benden kapatıcılığı bir nebze olsun fikir verebilir. Bendeki 02 numara ve 5 farklı renk seçeneği mevcut.


Anaaaam, nasıl da bakmışım koyun gibii :) Bu da gözümde uygulanmış hali.

Bir daha alır mıyım ? Yok anacım bir an evvel bitmeni diliyorum, başka denizlerde açacağım yelkenimi :)

Fiyatı : 18,25 Lira - Bence değmez belki iyi bir indirimde alınır.

Sizin en sevdiğiniz kapatıcınız hangisi ?


Unknown

.

Nar Ecza

5 yorum:

  1. merhaba canım blogunu takibe aldım. bende beklerim
    theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııııım hoşgeldin.
      Aynı anda birbirimizin bloğunu takibe alıp yorum yapmışız çok şaşırdım :)

      Sil
  2. :)))) cidden bi değişik oldu

    YanıtlaSil
  3. Ben şahsen golden rose'un ürünlerini fiyat performans açısından çok beğeniyorum..pudrasını kullanıyordum,ve buzamana kadar aldıgım hiçbir pudra beni okadar mutlu etmedı hep pişman oldum.kapatıcıları da rujları da bence güzel,muhakkak makyaj cantamda bi golden rose ruju vardır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çok beğenerek kullandığım markadır hele indirim zamanı tadına doyum olmaz :) Ben de liquid mineralize fondötenine bayıldım, tester vermişlerdi süper birşeydi aklında bulunsun

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.