GLİSERİNLE SAÇ KIRIKLARINI ONARIN

Herkese Merhabalar,

Bugün sizlere yine evde yapabileceğimiz, ekonomik ve faydalı bir saç bakım küründen bahsedeceğim. Saçlarımıza yaptığımız işlemlerden dolayı saç uçlarındaki kırılmalar hepimizin püsküllü belasıdır. Bu kür ile kırıklarımızı onarmamız mümkün.





Öncelikle biraz gliserinin faydalarından bahsedelim. Nemi hapsetme özelliği sayesinde gliserin cildinizi yumuşatır ve nemlendirir. Gliserinin faydaları arasında saçınızdaki nem oranını dengelemesi de bulunmaktadır. Eğer kuru saçlarınız varsa saçınıza gliserin sürmeniz doğal yollardan nem oranını dengelemenize yardımcı olacaktır.



İhtiyacımız olan malzemeler ;
Bir adet fısfıslı şişe
Gliserin ( Ezcane ve aktardan temin edebilirsiniz. Gliserin yağı da kullanılabilir. )
Gül suyu


Nasıl yapacağız ?
Ölçü olarak 1/5 oranını kullanıyoruz. Ölçek olarak ben gül suyunun kapağını uyguluyorum ve 5 kapak gül suyuna 1 kapak gliserin koyuyorum. Malzemeleri şişemize koyduktan sonra iyice çalkalıyoruz. Bu malzemeye ilaveten evde bulunan herhangi bir saç bakım yağı ya da ürününüzden ekleyebilirsiniz. Ben hazır aldığım saç bakım yağı karışımından bir miktar ekledim.

Nasıl Kullanılır ? En önemli nokta burası ..
Tek dikkat etmeniz gereken banyodan çıktıktan sonra nemli saça uygulamanızdır. Asla kuru saça uygulamayın çünkü gliserin nemi hapseden bir üründür ve kuru saça uygulamanız saçı daha fazla kurutmaya yol açar. Nemli saçınıza diplerinize olmamak kaydıyla bilhassa saç uçlarınıza sıkıp saçınıza ürünü yedirin.
Saçı kendi halinde kurumaya bırakın, asla saç kurutma makinesi gibi ısılarla kurutmayın bu saçınızın daha çok kırılmasına yol açar.



Yaklaşık 1 aydır bu karışımı uyguluyorum, gördüğünüz gibi şişe dibini görmek üzere. Saç uçlarımın onarıldığını gerçekten hissediyorum. Tabii bu kadar kısa sürede harikalar yaratmasını bekleyemem ama kırıklarımı biraz olsun adam ettiyse helal olsun derim. Hem doğal, hem ekonomik hem faydalı. Daha ne olsun ?


DİPNOT : Eğer bu karışıma herhangi bir saç bakım yağı ilave etmez de sadece gliserin + gülsuyu karışımı olarak hazırlayıp bu ürünü yatmadan önce cildinize sıkarsanız cildinizdeki olumlu etkiyi de göreceksiniz. Hatta ve hatta bu ürünün makyaj sabitleme özelliği olduğunu da biliyor muydunuz ?
Ben ayrıca bir şişe daha hazırlayıp makyaj sabitleyici olarak kullanıyorum. Elbette bir m.a.c fix plus olamaz ama yine de makyajı sabitlemede etkili. Üstelik benim bu kadar yağlı ve makyaj tutmaz bir cildim olarak söylüyorum, gerisini siz düşünün :)

Kısacası maddi değeri küçük ama kendisi büyük bir ürünü tanıtmış oldum sizlere. On parmağında on marifet var daha naaaapsın bu gariban ?
Umarım sizler de deneyip faydasını görür ve bana dua edersiniz, şu final dönemi bu garibanın duaya nasıl ihtiyacı var bir bilseniz :)

Sağlıcakla kalın, görüşmek üzere .. 

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

  1. Tatlım benim inşallah sınavların güzel geçmiştir :) Baya umutlandım ben en kısa zamanda alıp denicem ama tek kötü yanı saç kurutma makinesi kullanamayacak olmamız, havalar soğuk olduğu için çok sık uygulayamıcam :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitanem çok şükür sınavlarımı verdim şimdi memlekette keyif çatıyorum :) İnan bana herkes saçıma ne yaptığımı soruyor ve bu tarifi veriyorum. Bir de bloğumda karafilli bir kür var o da uzamaya yardımcı çok ciddiyim saçım hızlı bir şekilde uzadı. Hem ekonomik hem tamamen doğal ürünler.
      Isı meselesine gelirsek, ben saçımı ıslaklığını tamamen havlu emene dek bekletiyorum, neredeyse yarı yarıya kuruyor. Böylece kafam üşümemiş oluyor :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.