GARNİER DERİNEMESİNE ARINDIRICI PEELİNG

Merhaba Hatunlar,
Bugünün konuğu benden sınıfta kalmış bir ürün. Sevmedim seni ben bit artık !!



Neymiş efendim siyah noktalara karşı tekrar oluşumunu önlermiş, sen önce siyah noktaları temizle kandırıkçı !! İnatçı cilt problemlerine karşı etkiliymiş, sen benim melek gibi cildimde hayra alamet etki göster önce !!



İçerdiği doğal partiküller sayesinde yumuşakça peeling yapar, yaptığın tek şey bu zaten bişeyi de yap yaaaaağğğğni. Hadi hepsini geçtim cildimin yağını 1 saatline kurut ona bile razıyım. Herneyse sevgili garnier senin hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum bu iş burda bitmiştir taaam mı !! Hadi canım sen yoluna ben yoluma bi daha beni arama sorma :)

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

  1. Bugün tam elim buna gitti dedim şimdi almayayım. Ne güzel yapmışım. Almış olsaydım şimdi çok üzülürdüm sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim bana yaramayan sana iyi gelebilir. Cilt tipin ve beklentine bagli indirimdeyse sans verebilirsin. Ben genel olarak garnier cilt urunleriyle anlasamiyorum

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.