FAR BAZI YAPIMI

Herkese Merhabalar ,
Öncelikle hepinize sendromsuz bir pazartesi dilerim :) Dün yazmış olduğum essence far bazında kısmen kendi yapmış olduğum far bazına da değinmiş ve yazısını yazacağımdan bahsetmiştim. Detayları okumak isterseniz  Tık Tık :) . Gelelim bazın yapımına.


Gerekli Malzemeler ;
-Body Butter ya da herhangi koyu kıvamlı bir yüz kremi
-Fondöten
-Pudra ( kullandığımız herhangi makyaj pudrası)
-Saklamak için bir kap ( bitmiş göz kremi kutusu çok ideal )
 

** Burada dikkat edilmesi gereken tek şey body butter dediğimiz kremin yoğun kıvamlı olması. Bu önemli bir husus. Şu tüplü arko yağlı krem var ya katı kıvamlı onun ayarında olmalı. Görseldeki kremi Bim'den 4 lira gibi bir fiyata aldım, küçük boyu da var. Bendeki yeşil elmalısı ve kokusu gerçekten çok hoş tavsiye ederim.
 


Yapılışı;
Body butter yada koyu kıvamlı kreminizi ne kadar koyduysanız yarısı kadar fondöten, fondötenin yarısı kadar da pudra koyacaksınız yalnız pudranızı kürdan gibi birşeyle kazıyıp toz haline getireceksiniz ve tüm malzemeyi iyice karıştırıp göz kremi kutusuna koyup saklayın. Miktarını ve kıvamını ölçüyü çoğaltarak artırabilirsiniz. Ölçü olarak çay kaşığını kullanabilirsiniz.


Ölçüyü toparlarsak ; Body Butter : 1 - Fondöten : 1/2 - Pudra : 1/4

Evet hanımlar far bazınız hazır, paracıklarınız cebinde. Siz mutlu ben mutlu :) Sağlıklı ve güzel günlerde kullanın ..
Değerli görüş ve önerilerinizi lütfen yorum kısmında belirtin :)


Unknown

.

Nar Ecza

7 yorum:

  1. Bu far bazı yapımını çok merak ettim doğrusu, en yakın zamanda yapıp deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kesinlikle denemelisin,hem sıfır maliyet hem de oldukça basit. İlk etapta az miktarla başla bittikçe yenilersin. Denediğinde yorumunu merakla bekliyorum canım. Şimdiden güle güle kullan :)

      Sil
    2. eğer başarılı olabilirsem bende blogumda yazısı yazarım, bakalım neler olucak :)

      Sil
    3. Bence kesinlikle başarılı olacaksın, yapımı oldukça pratik çünkü. Tek dikkat etmen gereken kremin koyu kıvamlı olması, hadi bakalım güzel sonucunu bekliyorum canım :)

      Sil
  2. iadeyi ziyarete geldim adaşım :) takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo hoşgeldin adaş sefalar getirdin. Çay kahve ne ikram edeyim :)

      Sil
  3. Canım benim hoşgeldin, umarım keyif alırsın yazılarımdan. Ben de ışınlanarak geliyorum bloğuna kucak dolusu öpücükler :*

    YanıtlaSil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.