EVA ROSE PARİS EYELİNER

Herkese Merhabalar,
Bugün sizlere çok severek kullandığım eyeliner'ımdan bahsedeceğim. Ben kendisiyle her anlamda aşk yaşıyorum ve bu aşka sizi de dahil etmek istedim. Şu cümleleri okuyan sevgilimle tanıştıracağım zanneder :)


 
Şimdi ben neden aşk yaşıyorum bu ürünle ? Ürünün üzerinde waterproof yazıyor ya, hah işte o çok doğru. Bunu sür, denize gir yağmurda yürü, su savaşı yap, ağla zırla yine akmıyor. Suyla haşurt huşurt yıkadığnda bile zor çıkarıyorsun. Bu gözünüzü korkutmasın makyaj temizleyicisi ile kolayca çıkıyor.


Bildiğimiz ince uçlu yumuşak fırçaya sahip. Yani bir dipliner değil fakat sürümü inanın dipliner kadar kolay. Fırçası da oldukça güzel kesinlikle rahatlıkla kullanabilirsiniz. Beni en çok mutlu eden özelliği ise markanın hayvanlar üzerinde deney yapmaması. Belki de bir çoğumuzun bilmediği hatta çok kez görüp tarafına bile bakmadığımız bir markadır ama vallahi helal olsun koskoca markalar bile hayvanlar üzerinde test yaparken sen bu yola başvurmuyon ya tebrikler !!


Gördüğünüz gibi siyahlığı da takdire şayan, yalnız mat değil de nasıl derler saten midir ışıltlı mıdır işte öyle bitişli. Kısacası mat olmayan bitişli oh be :) Işıltılı dedimse de içinde simdir pırıltıdır bunlar yok tabii.

Kısacası bacılar, kalıcılık olsun rengi olsun fiyatı olsun her türlü cezbedici. Sadece şöyle bir eksisi var diyelim ki gözünüzü okşadınız filan dağılmıyor ama soyulma şeklinde bozulma oluyor.

Geliyorum asıl bombaya, bu kadar memnun olduğum ürünün FİYATI sadece 4-5 lira arası bir rakam.

Ürünü Küçük Pazar, Japon Pazarı gibi yerlerde bulabilirsiniz başka nerede bulunur inanın bilmiyorum.

Siz bu ürünü kullandınız mı ya da sizin favoriniz nedir ?

Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.