ESSENCE I LOVE STAGE FAR BAZI

Herkese Merhabalar ,
Uzun süredir severek kullandığım far bazından bahsetmek istiyorum. Bu ürün sanırım en uygun fiyatlı bazdır ve fiyatından fazla performansı var desem abartmış olmam.

Kısaca far bazı nedir bundan bahsedelim ;
Bazı göz farlarının pigmentasyonu düşüktür, ambalajında gördüğümüz rengi yakalamak neredeyse imkansızdır. Tam bu noktada devreye far bazı giriyor bacılar. Farınızı sürmeden önce bu bazı kullandığınızda farınızın rengini çok rahat elde edeceksiniz. Aynı zamanda farınızı gözünüzde sabitleyerek bulaşma/dağılma/topaklanma sorunları da ortadan kalkıyor. Farınız neredeyse gün boyu gözünüzde bozulmadan kalıyor. Harika değil mi ?

Essence far bazının özelliklerinden kısaca bahsedeyim ;
* Ürün lipglosslar gibi aplikatörlü fırçaya sahip, göze sürümü oldukça pratik. Yine de elinizle üzerinden geçip dağıtmanızda fayda var.
* Ürün 4 Ml oldukça bereketli ve açıldıktan sonra 6 ay ömrü var. Ben 6 aydan uzun süredir kullanıyorum ve ne yapısında ne performansında bozulma olmadı bence 6 aydan fazla kullanılabilir.
* Bazı bloggerlar bu ürünü sevmemiş, bence bu baza haksızlık edilmiş.
* İçeriği malesef yazmıyordu bu konuda birşey söyleyemeyeceğim, ben içeriğe de pek takılmam. Sakınan göze çöp batar :)
* Gözaltı kapatıcısı olarak da kullanılabilir.
* Fiyatı : 9,25


Bu görselde gördüğünüz de benim kendi yaptığım bazım, koyu bir fondöten ve pudrayla yaptığım için rengi koyu oldu haliyle ama gözünüze sürdüğünüzde teninizin rengini alıyor ve farınızın rengini değiştirmiyor. Evde far bazı yapımını da sizlerle en kısa zamanda paylaşacağım.

Burada farın kolumda uygulanmış hallerini görüyorsunuz. Hepsinde aynı renk kullanılmıştır.
1 ve 2 numara bazsız olarak sürüldü ve inanın rengi biraz belli olsun diye kaç kat sürdüm hatırlamıyorum.
3 numara kendi yapmış olduğum baz ile uygulanmış hali
4 numara da essence bazının üzerine uygulanmış hali. Bazın üzerine farı yalnızca 1 kez sürüp bu rengi elde ettim.
Bazlı - Bazsız halleri arasında gördüğünüz kadar gerek renk gerek canlılık adına bir haylı fark var.
Yine dikkat ederseniz essence bazı ile ev yapımı baz arasında hiçbir fark yok.

Özetle, bu far bazını çok seviyorum ve gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Cebimizi zorlamaya gerek yok içimizde öğrenci de vaaar çalışmayanlar da ..

Essence far bazını Gratis ve Cosmo City mağazalarında bulabilirsiniz.

Sizin bu konuda görüşleriniz nelerdir ?

Unknown

.

Nar Ecza

6 yorum:

  1. Evde yaptığını merakla bekliyorum!:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aksilik olmazsa yarın onun yazısı gelecek.
      Sevgiler benden canım :)

      Sil
  2. Essence Far bazını çok severek kullanıyorum uygun fiyatlı olmasıda şahane :) Senin evde yaptığında çok iyimiş ellerine sağlık :) BEnde bloğuma bekleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım her ikisinden de memnunum, essenceyi seyehate çıktığımda ya da çantamda taşıyorum. Kendi yaptığımı da makyajımı evde yaptğımda kullanıyorum ohh miss :) Bloğunuza bakyorum hemen, sevgiler :)

      Sil
  3. essence'in far bazını ben de ne yazık ki giç sevmedim, iki kez kullandım, bir köşede duruyor şuan. gözkapaklarımı sapsarı yapıyor, hiç hoş bir görüntü değil bence :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu tür şikayetlere çok rastladm, bir de şöyle dene. Aplikatördeki fazlalığı şişede sıyır ve aplikatörü gözüne sürerek değil de pıt pıt hareletlerle dokundur ve elinle dağıt. Böylece fazla sürmemiş olur ve o görüntünün önüne geçersin. Ben bu şekilde uyguluyorum ve gayet doğal görüntü oluyor ki üstelik beyaz tenliyim. Gözaltıma dahi uyguluyorum. Bu şekilde uyguladıktan sonraki fikrini merak ediyorum :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.