DOĞADAN GELEN GÜZELLİK KİL MASKESİ

Merhaba Dostlar,
Bugün sizlere çok severek kullandığım kil maskemden bahsedeceğim. Tavsiye ettiğim herkes şuan bana duacı :)


Kil maskesi nedir ?
Kil çeşitlerinin sayesinde ölü hücreleri uzaklaştırarak, bağ dokusunu güçlendirmesi ve kan, lenf dolaşımını arttırmak gibi özelliğine sahiptir. 

Kil maskesi çeşiteri ;
Beyaz kil, emici gücüyle ünlüdür. Ciltteki pürüzleri temizleyip, yağ molekülü olan sebumun faaliyetini azaltıp, cilde yeniden ışıltı kazandırıyor. Beyaz kil en doğal olanıdır ve normal ve karma ciltler için tercih edilir
Yeşil kil, yağlı ciltlere iyi gelen, sivilce ve siyah nokta oluşumunu azaltır. Gözenekleri küçültür. Yeşil kil, daha güçlü terapi etkiye sahiptir ve daha kurutucudur, bu yüzden yağlı cilt için kullanın.
Sarı kil, Güneş lekelerine iyi geliyor. Ayrıca yüzün katmanlı bölgelerine olağanüstü güce sahiptir.
Kırmızı kil, kan dolaşımı üzerinde etki yaratırken, mavi kil, dokulara daha fazla oksijen gitmesini sağlar.


Kil maskesinin hazırlanışı;
Bir çay bardağı kili kâseye koyup üzerine çok az bir miktar su katıyorsunuz ve resimdeki kıvama gelene dek kaşıkla iyice karıştırıyoruz. Yüzünüze sürmek için yumurta fırçasını kullanabilirsiniz ben öyle yapıyorum. Ya da maske fırçası satın alabiirsiniz. Kili yüzünüze sürdükten yaklaşık 10 dk sonra kurumaya başlıyor. Bu süreçte yüzünüzdeki kilin rengi koyulaşmaya ve yüzünüz de gerilmeye başlayacaktır. Sonra ılık suyla yüzünüze masaj yaparak yıkayın. İşte hepsi bu kadar :)
Artık ciltte fazla yağ yok, siyah noktalar hiç yok :)

Kili satın alabileceğiniz yerler : Aktarlarda hazır kil bulabilirsiniz, aynı zamanda yine aktarda açık baharat alır gibi gramlık toz kil de alabilirsiniz ben de bu şekilde satın alıyorum. Eczanelerde ve kozmetikçilerde de bulabilirsiniz fakat bazı arkadaşlarım bunlardan memnun kalmadı. En güzeli baharatçıdan '' abi bana 1 liralık kil ver'' demenizdir :) 1 liraya aldığım kili 2 aydır kullanıyorum ve hala kutuda gördüğünüz kadarı duruyor. Ha bir de en meşhuru Dermokil markasının maskesidir.

Kızlar muhakkak deneyin bunu, bak gözüm kapalı tavsiye ediyorum hem de en şiddetlisinden :) Sonra gelin bana dua edin :) Öptüm hepinizin yanacıklarından :*

Unknown

.

Nar Ecza

4 yorum:

  1. Teşekkürler bilgi için.ilk işim iyi bir aktar bulup kil almak olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım alırken şuna dikkat et, aktarlar genelde kavanozda herhangi bir markanınkini satmaya çalışıyorlar fiyatı 10-15 lira olanları. Onu alma genelde memnun kalınmıyor. Açık baharat gibi kil maskesini de ne kadarlık istersen kürekle tartıp satılıyor birde, benim aldığım bu şekilde, 1 liralık alıyorum ve 2 aydır kullanmama rağmen yarısı bile bitmedi

      Sil
    2. İnsallah açık kil satılan bulabilirim.gerçi buranın aktarcıları pek bi meşhur.gitmişken bakım yağları falan da alırım

      Sil
    3. Bulursun kuzum, ben Bartın gibi minnacık bir şehirde bulduysam :) Bakım yağı düşünüyorsan sana bir firma önerebilirim %100 orjinal seyreltilmiş değil. Yarın onun yazısı da gelecek :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.