CATHERİNE ARLEY TEKLİ MAT FAR

Herkese Merhabalar,
Bugün sizlere son zamanların trendi olan mat nude renk bir fardan bahsedeceğim. Son zamanların Wet'n Wild Brulee olsa da Gratis olmayan illerdeki arkadaşlara farklı bir alternatif olarak Catherine Arley markasından söz etmek istiyorum.




Bu ürünü denemek için aldım iyiki de almışım. Catherine Arley farlarının yumuşak dokusunu oldum olası sevmişimdir tek sevmediğim yönü farların hep sedefli olmasıydı. Şükür sonunda mat olanını kaptım. Rengi de kesinlikle tam bir nude tonunda, resmi flaşsız çektiğim için daha koyu görünüyor.



Asıl rengi flaşlı olan renktir arkadaşlar. Mat renk skalasında yanlış hatırlamıyorsam 5 reng mevcuttu. Kaş kemiği aydnlatma ve göz makyajında astar görevini yerine getirmek için iyi bir seçenek.



Tozutma sorunu orta seviyede diyebilirim, fakat makyajı yaparken göz altınıza yüzünüze vs bulaşmıyor kesinlikle. Pigmentasyonu benim için yeterli far bazıyla çok daha iyi.

Ürünün ad ve numarası : Matte Eyeshadow 01
Fiyatı : 4 Lira

Bir çok kozmetikçilerde bulabilir ve buradan online sipariş verebilirsiniz.

Unknown

.

Nar Ecza

6 yorum:

  1. Çok merak ettim ben bu farııı. ama catherine arleyin her ürününü bulamıyorum heryerde, bu çok sıkıntı. bunu alıp da brulee ile karşılaştırmak istedim. Bunu yapmalıyım evet :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canıııııım, sen catherine arley, ben de gratis bulamıyorum napıcaz biz böyle :) Gerçi kısmetse haftaya memlekete gidiyorum gratis ve watsons'ı talan etmeyi düşünüyorum. Canım catherine arley ürünleri hani şu japon pazarı, küçük pazar tipli karışık dükkanlar olur ya o tip yerlerde rahatlıkla bulunabiliyor ve online sitesinden de sipariş edebilirsin. Daha da olmadı catherine arleyden bir paket düzenleyip çekiliş yaparım bende envayi çeşit ürünü var :)

      Sil
    2. aynen öyle birimiz gratise hasret birimiz catherine arleye :)

      Sil
    3. En iyisi kim neyden mahrumsa onu aıp birbirimize gönderelim :)

      Sil
  2. Sıklıkla kullandığım renklerden biri, bu fara da bir şans vermek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy canııım beni kırmayıp geldiğin için çok teşekkür ederim. Renk zaten son zamanların trendi ve ekonomik bir ürün olarak şans verilmeli. Aman inidirimi bekleyeyim, tüh indirimde raflar talan edilmiş kalmamış derdi yok :)
      Denersen yorumunu merakla bekliyorum

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.