GRATİS ALIŞVERİŞİ

Bugün dışarı çıkayım beynime bir oksijen girsin dedim ve sözde para harcamayacaktım. Gelecekteki eşime şimdiden sesleniyorum sakın ola beni sokağa tek başıma salma :) Gratise bir girdim ve çıldırdım tabii ve yine de kendimi olabildiğince frenledim. Aldıklarımın toplu görüntüsü şu şekilde ;
Esasında çok da açıldığımı söyleyemem ama bu ay bayağı açıldım kozmetik alanında .. Aldıklarım Ekilips eyeliner fırçası, Ekilips sponge, golden rose sim ojesi ya da glitter oje mi deniyor işte o zımbırtıdan, Essence'den de manikür ürünleri aldım.
İnternette izlediğim nail art oje desenlerine bayılırdım ama elimdeki kıt malzemelerle bunu yapmak zordu. Soldaki üründe 3 çeşit model var. Seçtiğiniz modeli ojeli tırnağınıza yapıştırıp üserine farklı renk sürüyosunuz ve tırnağınızda bu desen çıkıyor. Sağdaki ürün ise tırnak uçlarına bu dantel motiflerini yapıştırarak kullanıyorsunuz. Anneannelerimizin vitrin dantelleri artık tırnaklarda :)

 Bu ojenin içinde bol miktar sim var çeşitli renklerde bununla da ojelerimi disko topuna çevireceğim bohohohohoyyyyyytttt :)

 Bir dönem bloglarda beauty blender patlaması yaşanmıştı ve ardından buna muadil olabilecek farklı markaların ürünleri de ortaya çıktı. Bu süngeri suda ıslatıp fazlasını sıkıyoruz ve ister fondöten, kapatıcı vs .. direk uyguluyorsunuz ister de yaptığınız ten makyajınızın üzerinden bununla geçip mayajın daha homojen görünmesini sağlıyorsunuz.

Bir de ekilips eyeliner fırçası vardı ama tek olarak resmini çekmemişim ah Leyla kafam aklım neredeydi acıbaaa ..
Ürünleri kullandıktan sonra ayrıca yorumlayacağım zaten performansları açısında bakalım ürünler ilerleyen zamanlarda bizımla mı yoksa bizımla değilsın mı :)

Fiyatlarına gelecek olursak;
Golden rose sim ojesi = 2.75
Ekilips sponge sünger = 5.90
Ekilips eyeliner fırçası =3.90
Essence manikür ürünleri = Tanesi 3.25

İndirim zamanında şayet bulursanız, raflar talan edilmemiş olursa çok daha uyguna alabilirsiniz.

Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.