GLİTTER OJE YAPIMI

Herkese merhabalar,

Bugün sizlerle ilk kez deneyimlediğim Glitter ojeyi paylaşacağım. Yaptım oldu arkadaşlar şahsen ben beğendim umarım sizler de beğenirsiniz. Ev yapımı, el emeği göz nuru bir çalışma oldu çok da cici oldu :)

Gelelim bu keşfin hikayesine, ihtiyaçlarımı almak için girdiğim kırtasiyede sağda görmüş olduğunuz simlerden gördüm rengarenk ışıl ışıldılar. O gün aklımda lacivert bir oje sürmek vardı ve bu simi görünce birden aklımda duuuiiinnnkkkk !! diye bir ampul yandı ben dedim seninle ojemi ne de güzel süslerim ..


Gelelim bu süslemeyi nasıl yaptığıma.. Koyu renk ojelerde genelde astar görevi görmesi için ilk önce parlatıcı ojemi sürerim. Ardından lacivert ojemi sürdüm ve ben Collen marka kullandım zamanında 50 kuruşa mı ne almıştım, siz farklı markaları seçebilirsiniz. Lacivert ojeyi sürünce kurumasını beklemeden elimle simleri üzerine serpiştirdim ve simlerin sabitlenmesi için de en üst kata yine parlatıcı oje geçtim. Bu birinci yöntemimdi gelelim ikinci yönteme ..
İkinci yöntemde de yine aynı aşamalardan sonra ( parlatıcı + oje ) peçeteye bir miktar simden döktüm ve tırnağımı bu sime batırdım ardından yine son katı parlatıcıyla sabitledim.

Diyeceksiniz ki bu iki yöntem arasında fark var mı ? Evet var.
Şöyle ki ; ilk yöntemde simlerin yoğunluğu ve dolayısıyla parlaklığı daha zayıf kaldı ama iyi yönü tırnaktaki  simlerin vermiş olduğu sertlik  daha az oldu.
Diğer yöntemde ise simler daha yoğun oldu ve dolayısıyla parlaklık ve sertlik de arttı. Özellikle yeniyılda ikinci yöntem bence daha hoş olacaktır ama günlük kullanımda abartılı olabilir.

Son olarak bu sim şişesini 50 kuruşa aldım ve benim için ekonomik bir glitter ohe yöntemi oldu. Diğer renklerinden de alıp deneyeceğim kesinlikle.
Sizler bu yöntemi, simlerinizi renksiz parlatıcı cilalarınızın içine dökerek de istediğiniz renklerde bir glitter oje elde edebilirsiniz.

Herkese mutlu yıllar dilerim, yeniyılda umarım hayalini kurduğunuz tüm düşler gerçekleşir ..

Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.