CATHERİNE ARLEY SİLKY TOUCH PUDRA

Şimdi yine uygun fiyatlı bir pudrayla karşınızdayım. Ucuzcuyum ben abi nabıyım !!


 
Bir ton para ödemek içimi cızlatıyor ellaaaam .. Benim alacağım hem ucuz olacak , hem performansı iyi olacak , hem bereketli olacak , hem de beni misssler gibi gösterecek :) Hepsini bir arada bulmak imkansız mı?
Tabii ki imkansız değil , bakın ben buluyorum işte ve sizlerle de paylaşıyorum deneyimlerimi .. Gelelim fasulyenin değil tabi pudranın faydalarına , efenim kızımız pek hamarat yukarıdaki kriterlerimi tamamiyle karşılamakta hal böyle olunca kızımızı aldım gitti :)

Sadece BB kremin üstüne bu pudrayı sürünce bile bebişler gibi oluyorum meraklısına not : cildim problemli değil vıccık vıccık yağlı olmasının dışında.

Pudra tozutma da yapmıyor inanır mısınız ? Bir de pammık gibi bir yapısı var ki maaşallah diyeyim. Üstüne üstlük fiyatı da pek makul , ben 5 liraya almıştım. Tek dezavantajı her parfümeride bulunmayışı ve standının olmayışı. Bazı kozmetikçilerde çekmece içinde saklanıyor kendileri o yüzden gittiğiniz kozmetikçiye sormanızda fayda var çekmece zulasından bu ürünün çıkma ihtimali yüksek :) Bunun haricinde Küçük Pazar yahut Japon Pazarı gibi yerlerde de satılıyor.

Diyeceksiniz ki buralarda satılan ürün alınır mı yahu !! Alınır güzel bacım alınır hem de göğsünü gere gere kullanırsın cebini de güzelce okşarsın. Gerçekten gerek kapatıcılığı , gerek yapısı itibariyle oldukça güzel bir ürün. İçerisinde de minik minik simleri var tam anlamıyla mat değil. Tabii bu simler gözünüzü korkutmasın sizi disko topuna çevirmiyor aksine cildinize doğal bir ışıltı katıyor.

Daha ne olsun ?
Siz bu ürünü denediniz mi fikirleriniz nelerdir ? Ya da farklı bir önerisi olan ?

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

  1. Bu pudrayı bende kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum. Pahalı pudraları aratmayacak kadar iyi performanslı bence. Uygun fiyatlı olması da en güzeli, ee daha ne olsun :) Yazısını bende blogumda yazmıştım canım okumak istersen linki bırakıyorum :) http://makyajdefterimm.blogspot.com.tr/2014/10/cathrine-arley-silky-touch-pudra.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım dediklerine katılıyorum kokusu, dokusu, kapatıcılığı her bir özelliği muhteşem. Kesinlikle değişmeyeceğim bir pudra ve fiyatının çok çok üstünde bir performansı var. Özellikle ekonomik ürün arayanlar kesinlikle şans vermeli. Hemen bakıyorum canım yazına blog okumaktan daha keyif veren ne var ki :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.